Windows Media Player laat maar 1 livestream beeld tegelijk zien i.p.v. 4 tegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Op een website staan 4 WMP streams waar je 4 beelden tegelijk kan bekijken en beluisteren. Nu wil het geval dat ik alleen maar 1 beeld tegelijk kan bekijken. Meestal hoor ik het geluid wel van de stream maar zie geen beeld. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik gewoon 4 beelden en van alle 4 het geluid kan zien? Het gaat om de website: www.radio.nl/bigbrother maar op meer websites waar 4 beelden tegelijk zijn te bekijken lukt het niet dus het ligt niet aan de site zelf maar een probleem bij mij. Ik weet niet wat. Wie helpt mij even hiermee? Misschien dat het een setting is in de mediaplayer die ik moet veranderen, maar welke? Oja, ik heb WMP 10.
Alvast dank!

A.J. zei:
Heb je die vraag niet al eens gesteld?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=240838
Het heeft denk ik te maken met je internetverbinding.
Wanneer je 4 streams tegelijk wilt bekijken, zal je toch een redelijk snelle verbinding moeten hebben.

Nou dat lijkt me sterk. Ik heb hier een ADSL verbinding van 1024/512. Mijn ouders hebben een ADSL verbinding van 1,5/256 en daar lukt het wel. Lijkt me dus sterk allemaal...

Blijft het feit dat je beter met je vorige vraag verder had kunnen gaan, maar goed.
Op dit moment laat die site maar 2 schermen zien, klopt dat?

A.J. zei:
Blijft het feit dat je beter met je vorige vraag verder had kunnen gaan, maar goed.
Op dit moment laat die site maar 2 schermen zien, klopt dat?

Die website heeft problemen inmiddels, hij laat inderdaad maar 2 beelden zien. Maar ik zit nu bij mijn ouders en daar werkt het wel. Weet niet hoe het bij mij is maar daar werkt het niet volgens mij.

Zou het niet kunnen zijn dat net op de momenten dat je op je eigen PC kijkt, de site even verbindingsproblemen heeft?

A.J. zei:
Zou het niet kunnen zijn dat net op de momenten dat je op je eigen PC kijkt, de site even verbindingsproblemen heeft?

Dat lijkt me sterk. Op de website www.powersmash.nl kun je ook naar 4 streams kijken en die doen het hier wel, maar niet bij mij thuis.

En jullie zittten bij dezelfde provider en hebben dezelfde instellingen in dezelfde Mediaplayer?
Ook op beide PC's de temp mappen geleegd etcetcetc?

A.J. zei:
En jullie zittten bij dezelfde provider en hebben dezelfde instellingen in dezelfde Mediaplayer?
Ook op beide PC's de temp mappen geleegd etcetcetc?

Nee diverse providers, mijn ouders hebben wel een wmp 9 en ik gebruik wmp 10. Waarom zou het aan de temp mappen kunnen liggen? Die leeg ik vrij vaak.

Omdat die Mediaplayers steeds een bufferje vol laten lopen.
Wanneer die temp mappen vol zitten, heeft 'ie daar wat meer moeite mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan