Windows Media Player loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dhr Neal

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo,

Na een schoonmaak op mijn computer functioneert mijn windows media player niet meer naar behoren. Bij het afspelen van muziek hoor ik de muziek wel, maar loopt de player vast. Ik kan dan niet meer switchen van muziek, en bij het uitzetten van de computer (ook na afsluiten van WMP) moet ik op de powerknop drukken, anders gaat het niet uit.

VLC en andere media programma's werken wel met het afspelen van muziek.

Om dit probleem te tackelen heb ik een virusscanner er overheen gehaald, ccleaner gebruikt, alles gedefragmenteerd, windows mediaplayer handmatig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de nieuwste versie van WMP (Windows6.1-KB968211-x64-RefreshPkg) gedownload, die ik kennelijk al had.

Ik heb een Windows 7 PC en was niet goochem genoeg om een back up te maken van mijn pc voor ik de bezem erdoorheen haalde.

Kan iemand me helpen om mijn probleem te tackelen?
Alvast bedankt!

PS: Naar aanleiding van iemands hulp heb ik Winamp gedownload, deze heeft echter hetzelfde probleem als Windows Media Speler

Hey allebei,

Fixit geprobeerd, leek goed te gaan, maar probleem bleef....
Die hotfix wilde ik installeren, maar er stond op de site wel 3052304 x dat je goed moest uitzoeken of de hotfix wel voor jouw probleem was. Dat kon ik niet bevestigen, dus (nog) niet geprobeerd.
En het herstelpunt..., tja, die had ik eigenlijk eerder aan moeten maken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan