Windows Media Player Ploppend geluid na installeren Chronotron

Status
Niet open voor verdere reacties.

echtezwollenaar

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2013
Hey iedereen,
Ik heb vanochtend Chronotron gedownload en geïnstalleerd omdat je daarmee de toonhoogte van een nummer aan zou kunnen passen, wat ik wilde gebruiken om mee te kunnen spelen met gitaar + mondharmonica. Ik heb btw uiteindelijk chronotron niet gebruikt, omdat ik een site vond die hetzelfde deed, maar heb Chronotron dus al wel geïnstalleerd. Toen ik net even muziek wilde luisteren met Windows Media Player had ik echter ineens een soort ploppend geluid tijdens het afspelen. Eerst hoor je niks, na ca 15 seconden begint de eerste plop, en de tijd tussen twee ploppen wordt telkens korter, en uiteindelijk hoor je dus heel snel achter elkaar. Ik dacht dat dit door Chronotron zou komen dus heb het verwijderd via Programma's en Onderdelen, maar nog steeds een ploppend geluid. Weet iemand hier raad mee?

Kun je met Systeem Herstel terug naar voor de installatie van dat Chronotron? Kun je anders WMP opnieuw installeren?

Hoe moet je WMP opnieuw installeren dan? Ik heb gekeken bij Programma's en onderdelen, maar daar staat WMP niet

Systeem Herstel geeft geen herstelpunten weer van voor de installatie :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan