Windows Media Player speelt geen cd's meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
367
Hallo. Als ik een cd probeer af te spelen op mijn computer dan geeft hij de volgende foutmeding:


Kan het bestand niet afspelen. Als het bestand zich op een andere computer bevindt, controleert u of u bent verbonden met het netwerk. Hebt u een pad opgegeven, dan controleert u of dit pad klopt. Als het probleem zich blijft voordoen, is de server mogelijk niet beschikbaar.

En als ik dan op meer informatie druk dan krijg ik deze melding:

C00D1197: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:

De computer is niet verbonden met het LAN-netwerk (Local Area Network) of internet. Maak verbinding met het netwerk of internet en probeer het opnieuw.


Het pad naar het bestand is ongeldig. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL (Uniform Resource Locator) hebt getypt, moet u de spelling van de bestandsnaam en het pad naar het bestand controleren. Vervolgens probeert u het opnieuw. Als u op een webpagina op een koppeling hebt geklikt, is deze koppeling mogelijk niet geldig.


De server is niet beschikbaar (de server is bijvoorbeeld bezet of off line). Probeer het later opnieuw.


Sommige netwerkprotocollen in Windows Media Player zijn niet ingeschakeld. Schakel alle netwerkprotocollen in en probeer het opnieuw.


De instellingen van de proxyserver voor Windows Media Player zijn niet correct geconfigureerd. Controleer de proxy-instellingen en probeer het opnieuw.
Alle netwerkprotocollen inschakelen

Kies Opties in het menu Extra en klik op de tab Netwerk.


Schakel in het gedeelte Streaming protocollen alle selectievakjes voor protocollen in.
De instellingen van de proxyserver controleren

Kies Opties in het menu Extra en klik op de tab Netwerk.


Controleer de instellingen in het gedeelte Streaming proxy-instellingen.
Opmerking

Als u niet weet wat de correcte instellingen van de proxyserver zijn, selecteert u op het tabblad Netwerk een protocol, klikt u op Configureren en selecteert u het keuzerondje Proxy-instellingen automatisch zoeken of Proxy-instellingen van de webbrowser gebruiken (alleen beschikbaar voor het HTTP-protocol).

Snap er geen **** van. Wie kan mij helpen.
Hij heeft het sinds 2 weken ofzo...daarvoor deed ie het altijd!!

Gr Daphne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan