windows media player start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

schoe039

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2003
Windows Media player start niet op. Noch als ik de button onderaan mijn scherm naast de startknop indruk, noch als ik een kazaa-file aanklik. Ik krijg de foutmelding "Er is een interne toepassingsfout opgetreden".

Had laatst ook dit probleem. Na helemaal uitzetten van pc en weer opstarten was het over en deed de player het weer goed.
Hoop dat dit bij jou ook zo is.

Bij mij doet hij het al dagen niet meer. En tussendoor zet ik de pc uit.

Dit onderwerp hoort bij een ander kopje! Plaats je vraag onder het correct kopje zodat je eerder een goed antwoord krijgt.

Heb je al een systeem herstel uitgevoerd.
Je kan ook altijd proberen WMP opnieuw te instaleren.

Ik heb het programma gede-installeerd, en toen via download.cpom weer geïnstalleerd en geupgraded. En... hij doet het weer! Door een kanaal weliswaar, gek genoeg, maar nu kan ik tenminste weer luisteren naar wat ik heb gedownload. Bedankt!

Ik neem aan dat je nu dus de mediaplayer 10 hebt.
Weet je zeker dat beide boxen goed functioneren.? Mogelijk hapert er een waardoor je dus nu maar 1 kanaal hebt.

Ik heb nu inderdaad MP 10. Mijn linkerspeakerbox heb ik weinig gebruikt en heeft het altijd gedaan, dit is de eerste keer dat hij het niet doet.

De linkerbox geeft wel klikjes toen ik het vorige berichtje plaatste, dus de hardware is OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan