Windows Media Player werkbalk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter HuZi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HuZi

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Goeiedag mensen,

Ik kan dat Windows Media Balkje niet meer krijgen op mijn taakbalk. Ik bedoel neit gewoon minimaliseren want dat krijg ik wel maar dat werkbalkje echt onderaan aan de rechterkant van mijn takbalk naast de andere icoontjes. dus een echte werkbalk !
hoop dat iemand hulp kan bieden

groeten,
HuZi

Rechtermuisknop op je taakbalk -> werkbalken -> windows mediaplayer (of iets dat daarop lijkt ;)

Bedoel je de mini-player, dus waar je alleen volume kunt aanpassen en naar een volgend of vorig nummer kunt gaan etc?

Indien ja, doe dan het volgende: Rechtsklik op de taakbalk, kies Werkbalken en klik op Windows Media Player (daar zal nu wel geen vinkje voor staan).

EDIT: Ik zie dat Orian een vergelijkbare tip voor je had.

Succes,

Tijs.

ja dat kon ik ook doen maar dat heb ik nu niet meer jammer genoeg... kijk ff een screenshot gemaak:

1r9p5i.jpg

ik kan dat niet kiezen :(...

Probeer even het volgende:
Start -> Uitvoeren -> regsvr32.exe wmp.dll
Herstart je computer, en kijk of je de werkbalk dan wél weer kunt kiezen.

Succes,

Tijs.

En als je via eigenschappen kijkt? Staat hij er dan wellicht wel bij?

dnties ik heb dat geprobeerd het werkt nog steeds niet.

en orian wat bedoel je met eigenschappeN?

Ik denk dat je dan aan een herinstallatie van Windows Media Player moet gaan denken.

Ik weet niet welke versie je hebt nu, maar je zou jouw versie moeten kunnen vinden via download.microsoft.com
Media Player 11 voor XP NL: hier
Media Player 10 NL: hier

Succes,

Tijs.

ik heb t ook opnieuw installed player 11 werkt nog steeds neit --.--

Nog wat meer om te proberen (beiden uitvoeren en in deze volgorde!):
Start -> Uitvoeren ->
regsvr32.exe "%programfiles%\windows media player\wmpband.dll"
Start -> Uitvoeren ->
regsvr32.exe c:\windows\system32\wmp.dll

Hierna de pc herstarten, en kijken of hij dan wél als werkbalk te selecteren is (of misschien al geselecteerd is).

Ik ga er overigens niet vanuit dat je een of andere 'thema-hulpmiddel' zoals WindowsBlind, rockdock etc. gebruikt nu.

Verder heeft PowerToys for Windows Media Player for Windows XP iets vergelijkbaars in zich, voor het geval het met bovenstaande instructie niet lukt: Windows Media Player for Windows XP Tray Control

Dit zijn mijn laatste tips. Als dit niet helpt dan geef ik het op en hoop ik dat iemand anders je verder kan helpen. Een alternatief heb je in ieder geval nu (zie laatste paragraaf).

We horen het wel.

Tijs.

well thijs , dit heeft zelfs niet geholpen -,-'' weet neit hoe het kan maar ja ik laat t gwn zitte heb tog al een *** pc nu maaar een goedkope nieuwe laptop zoeken :P

Je hebt het alternatief nog van Windows Media Player for Windows XP Tray Control, maar jammer dat het échte probleem niet verholpen is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan