Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Als ik een MP3 liedje wil afspelen of bijv. een filmpje van internet krijg ik de volgende fout in windows media player:

C00D11D1: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld omdat er mogelijk een probleem is opgetreden met het geluids- of videoapparaat, bijvoorbeeld een geluids- of videokaart.

Mogelijk vereist het geluids- of videoapparaat een bijgewerkt stuurprogramma. Raadpleeg de webpagina Windows Update op de Microsoft-website of de website van de fabrikant van het geluids- of videoapparaat om te controleren of er een bijgewerkt stuurprogramma beschikbaar is.

Foutcode = 0xC00D11D1, Voorwaardecode = 0x00000000

De stuurprogramma's zijn volgens mij juist geïnstalleerd, ik zi iig geen fouten bij apperaatbeheer. Eerst dacht ik dat het met codecs te maken had, maar die heb ik toch allemaal goed geïnstalleerd. Ik heb Windows Media Player Versie 10

Het is niet bij alle bestanden, zo werkt een avi bestandje bijv. wel. Als ik een filmpje via bijv. rtlautowereld wil opstarten werkt het ook niet: RTL Autowereld. Als ik een mp3 in winamp probeer af te spelen werkt het wel normaal.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt!!!!

Stefan

Laatst bewerkt:
Al eens opnieuw geinstalleerd?
Je kan hem verwijderen via software in het configuratiescherm (vinkje bij updates weergeven aanzetten) en dan terug downloaden.

Updates van de drivers kan je halen op de website van de fabrikant van je geluidskaart, maar als het bij winamp wel lukt, heeft het daar vast weinig mee te maken.

PS: die filmpjes van die autowebsite werken bij mij ook niet.

James:)

Het werkt ineens weer :D heel vreemd.. ik heb de update via media player zelf uitgevoerd. Toen werkte het ineens weer!!

Bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan