Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

franken8

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Hallo
Wie kan mij helpen. Ik heb windows XP Professional op mijn computer Nu probeer ik via mijn muziek een CD te branden via de windows media player maar nu krijg ik de melding past niet. Ook als ik maar een nummer heb geselecteerd. Heb het toch al een paar keer geprobeert maar het lukt niet. 1 x deed hij het maar pakte er maar 8 van de 11 nummers. Wie weet wat ik moet doen?
Vast mijn hartelijke dank Chrissie

Maak je de lijst van geselecteerde nummers wel steeds leeg?

Dat is ook weer zoiets. Ik weet niet hoe dit moet. Ik heb die andere muziek van de PC gehaald maar zij blijven in de media player staan. Ik weet niet hoe dit moet Chrissie

Ja hoe krijg ik al die muzie eruit er staan wel 42 nummers in en ik krijg ze er niet uit

Waar staan die nummers in?
WMP10 opstarten op tab branden klikken en dan een nieuwe afspeellijst aanmaken.
Daar zet je de nummers in die je wilt branden en branden maar.

Hihihihihihi.
Ga nu maar aan de slag en laat weten of het gelukt is.

Hallo hier ben ik weer. Krijg het niet voor elkaar. Als ik 2 nummers erin heb staan geeft hij weer aan past niet. Kan ik de mediaplayer van mijn computer af gooien en opnieuw downloaden. En zoja hoe krijg ik de mediaplayer van mijn computer af. Hihihi . thanks

Heb je wel een lege CD in de brander zitten?

Moet er eerst een CD in. Ik heb al een keer gebrand maar na de 8e stopt hij er mee en zeg iets over veranderde schijf of zo iets. dus toen stonden er maar 8 op van de 11.
Word er moedeloos van.

Hij moet wel eens schijf vinden anders valt er niks te branden en herkend hij geen leeg oppervlak.
Wees slim en ga morgen even langs de winkel en haal een Rewritable CD. Dan verknal je niet zoveel CD's en kun je net zolang proberen tot het werkt.

****A Het is gelukt. Dat van die nieuwe afspeellijst maken wist ik niet. Heel hartelijk bedankt. Dit weet ik nu dus weer voor een volgende keer. Groetjes Chrissie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan