Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

mshworkel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hij geeft bij aan dat ik media player moet valideren......Ik kan nu niets met media player afspelen, hoe krijg ik deze weer werkend?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Maurice

Laatst bewerkt:
Hoi !

Legale XP-versie aanschaffen of XP aktiveren.

Greetz,

Harry.

Je kunt de nieuwe versie verwijderen en teruggaan naar een eerdere versie(o.a via systeemherstel)
of het advies van Harry Snor opvolgen.

Laatst bewerkt:
valideren

Je kunt de nieuwe versie verwijderen en teruggaan naar een eerdere versie(o.a via systeemherstel)
of het advies van Harry Snor opvolgen.

Nou ik denk dat het beste is deze aanleiding te volgen dan herstellen.

je verwijderd de vorige software van mediaplayer 11 ,en je heb dan mediaplayer 10 terug en met update heb je weer mediaplayer 11 . :p

Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.

Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik vervolgens op Een programma verwijderen.

Klik op Windows Media Player 11 en klik vervolgens op Verwijderen.

Als Windows Media Player 11 niet in de lijst met geïnstalleerde programma's wordt
weergegeven, probeert u het volgende:

Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan de lijst in.

Klik in de sectie Windows XP - Software Updates op Windows Media Player 11 en klik op Wijzigen/verwijderen.

Er verschijnen twee dialoogvensters waarin u om een bevestiging wordt gevraagd. Klik in beide vensters op OK.

Als het herstelproces is voltooid (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Opnieuw opstarten.

Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik vervolgens op Een programma verwijderen.

Klik op Windows Media Format 11 Runtime en klik vervolgens op Verwijderen.

Als Windows Media Format 11 Runtime niet in de lijst met geïnstalleerde programma's wordt weergegeven, probeert u het volgende:

Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan de lijst in.
Klik in de sectie Windows XP - Software Updates op Windows Media Player 11 Runtime en klik vervolgens op Wijzigen/verwijderen.

Als u Windows Media Player 11 in een andere taal dan Amerikaans-Engels hebt geïnstalleerd, is het mogelijk dat de instructies in de dialoogvensters die in de stappen 9, 10 en 11 zijn genoemd, in het Engels verschijnen.

Klik in het eerste venster waarin u om een bevestiging wordt gevraagd op OK.
Schakel in het tweede dialoogvenster het selectievakje Wilt u doorgaan met herstellen? in en klik op OK.

Als het herstelproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Opnieuw opstarten.

Klik op Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack 1.0.0 en klik op Verwijderen.
Volg de instructies van de Wizard Verwijderen van Software Update.

Klik in het dialoogvenster Wudf01000 op Ja om door te gaan. Als het softwareverwijderingsproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Voltooien. :thumb:

Goed HE:D

Heb je daar meer dan 2 jaar over nagedacht?:thumb::D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan