windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

salletti

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
118
L.S.

In windows media player 11 is een rubriek ...afbeeldingen....

hoe kan ik de afbeeldingen in deze categorie kopieeren naar b.v.mijn documenten.

ik kan ze niet opslaan... want dat bestand niet aan...kan niet knippen en plakken.


weet iemand een oplossing hiervoor

met vr gr

peter
 
Ik ken geen rubriek Afbeeldingen in WMP11. Als je de CD-hoejes bedoelt die in Mediabibliotheek staan, doe dan het volgende. Ga naar Mijn muziek, Artiest, naam CD, nummers van die CD. Onderaan de lijst van muzieknummers zie je iconen met de naam Albumart{lang getal}, AlbumArtSmall en AlbumArtFolder. Die kun je kopieeren naar een andere map en dan in je beeldbewerkings-programma of beeld-viewer openen.
 
Peter,

Volgens mij is het zo dat WMP11 jouw computer doorzoekt naar verschillende bestanden. Zo vult het programma zijn 'mediabibliotheek'.
Alle bestanden die voor jou zichtbaar zijn onder het kopje 'afbeeldingen' staan dus al ergens op jouw harde schijf. Klik met je rechtermuisknop op de afbeelding en kies "bestandslocatie openen". Nu zie je waar de afbeelding staan opgeslagen.

Mvg
Coen
 
Dank jullie voor de reakies... ga nog het een en ander uitproberen en jullie suggesties opvolgen

vr gr peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan