Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem was al opgelost:p ik moest naar internet dan extra dan invoegpassingen beheren en dan de google bar inschakelen:p

mvg

alleen nog geen oplossing voor wmp:p
 
ok dan :p

Ik vind het anders wel raar dat er bij jou nog meerdere dingen uitgegrijsd zijn:confused:
 
ok dan :p

Ik vind het anders wel raar dat er bij jou nog meerdere dingen uitgegrijsd zijn:confused:

Inderdaad. Tenzij je dat natuurlijk zelf gedaan had ;). Dat was ook de reden dat ik begon te denken aan een virus.

Dat programma heb ik zelf ook gebruikt en heeft mij van een ZEER naar virus verlost. Dit omdat het programma iets doet wat anderen niet doen: Hij scant voordat Explorer.exe is opgestart. Het is niet echt een vervanging, maar het is wel een zeer goede scanner :).

Groeten :)
 
nu wil ik nog wel Windows Media player dat dat gaat werken:p
 
Inderdaad. Tenzij je dat natuurlijk zelf gedaan had ;). Dat was ook de reden dat ik begon te denken aan een virus.

Dat programma heb ik zelf ook gebruikt en heeft mij van een ZEER naar virus verlost. Dit omdat het programma iets doet wat anderen niet doen: Hij scant voordat Explorer.exe is opgestart. Het is niet echt een vervanging, maar het is wel een zeer goede scanner :).

Groeten :)

wel dan zou ik nog in zijn geval is scannen met dat spaans product :p
want voor mij valt uitgegrijsd en niet meer op die link kunnen klikken voor media player te doen openen onder dezelfde noemer denk ik...
 
wel dan zou ik nog in zijn geval is scannen met dat spaans product :p
want voor mij valt uitgegrijsd en niet meer op die link kunnen klikken voor media player te doen openen onder dezelfde noemer denk ik...

Ben ik met je eens, er is iets veranderd in het register. Maar wat... ;)

Groeten :)
 
wel dan zijn er toch ook nog genoeg programma's om het register te fixen :thumb:
 
probleem is opgelost ik heb Tuneup Utilities 2008 gedownload en die zoekt foute dingen op je pc, en deze fout heeft die dus ook opgespoort en toen heeft die het hersteld.

Bedankt voor alle reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvg
 
Gelukkig dat het opgelost is :), ik zou het programma'tje onthouden want ik kende het nog niet ;).

Groeten :)
 
het is een betaald programmatje:p maarja of ik ervoor betaald heb:p je weet tegenwoordig waar je het kan dowloaden:p

het is een erg handig programma, (nederlands) hij zoekt onnoddige bestanden, top 100 bestanden die de meeste ruimte inneemen, je kan een nieuw opstartscherm maken en verwijderde bestanden terug vinden enzo.

link nederlands: http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/

mvg
 
Laatst bewerkt:
het is een betaald programmatje:p maarja of ik ervoor betaald heb:p je weet tegenwoordig waar je het kan dowloaden:p

het is een erg handig programma, (nederlands) hij zoekt onnoddige bestanden, top 100 bestanden die de meeste ruimte inneemen, je kan een nieuw opstartscherm maken en verwijderde bestanden terug vinden enzo.

link nederlands: http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/

mvg

wel ik kende het programatje wel en heb het zelf ook staan op mijn laptop:p
maaar ik had er simpelweg niet aan gedacht.
een trial versie kon je anders ook proberen :D
 
haha okwj, ik had hem net gezien op een site (nederlandse private torrent site, moet je registreren en dan zijn er allemaal handige dingen allemaal in het nederlands en alles zonder virussen.

mvg
 
ik weet ook goed genoeg wat je van die torrent sites kan afhalen hoor :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan