Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarthDuval

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Hallo

Ik heb me laatst Windows 7 geinstalleerd, en ik ben er zo ver best tevreden over. De meeste dingen werkten zoals ze al 2 jaar met XP deden, en ook Windows Media Player.
Maar een paar dagen geleden, wou ik muziek afspelen die ik gekregen had van een vriend, maar het klonk midi-achtig. Eerst dacht ik: Wat een k*tmuziek, maar toen ik mn Metallica collectie wou afspelen, klonk dit oerslecht. Ik kan niet echt beschrijven hoe het klinkt, behalve dat het behoorlijk hoog en midi-achtig klinkt.

Als ik hetzelfde liedje afspeel met VLC Media player, klinkt het anders toch normaal, and geluid van youtube, mijn games, etc etc klinken allemaal normaal. Ik heb al in de opties van WMP gekeken, maar ik kon niet echt iets vinden.

Ik run win7 Ultimate 32-bit, en ik als het nodig is kan ik de rest van men specs ook geven. Ik heb niet echt iets speciaals gedaan waardoor ik dit zou kunnen verklaren, en ik heb mijn geluidsdriver al eens geupdate.

PS. Nu ik hier toch ben, ik heb een front panel dat altijd al goed werkte met win XP, maar sinds het begin dat ik win7 had, werkte de microfoon niet. Misschien dat iemand hier ook iets op weet :)

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan