Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi, ik heb windows 7 home premium N, en windows media player ontbreekt.... Versie 12 zou ik moeten hebben, maar die kan ik niet downloaden... Weet iemand hoe ik eraan kan komen??
Note: Available only in Windows 7. Windows Media Player 12 comes as part of Windows 7 and is not available as a separate download.
rens, je was me net voormaar wat je zegt, klopt wel. hier nog met plaatjes:
waarschijnlijk niet los.
zoals er op de site van microsoft staat (klik):
maar toch: is WMP niet uitgeschakeld?
kijk hieronder om dit te controleren:
Ga naar configuratiescherm --> programma's --> windows onderdelen in- of uitschakelen
![]()
kijk in het volgende scherm of windows media player aangevinkt staat:
![]()
ericje627 zei:maar toch: is WMP niet uitgeschakeld?
kijk hieronder om dit te controleren:
De N-versies van Windows 7 bevatten dezelfde functionaliteit als de standaardversies van Windows 7, met het verschil dat ze niet Windows Media Player en gerelateerde technologieën zoals Windows Media Center of Windows DVD Maker bevatten. Hierdoor hebt u software van Microsoft of een andere fabrikant nodig om audio-cd's, digitale-mediabestanden en video-dvd's af te spelen en samen te stellen, de inhoud in een mediabibliotheek te rangschikken, afspeellijsten te maken, audio-cd's te converteren naar digitale-mediabestanden, informatie over de artiest en de titel van digitale-mediabestanden weer te geven, de albumhoezen weer te geven, muziek naar muziekspelers over te zetten of tv-programma's op te nemen en af te spelen. Meer informatie vindt u hier.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.