windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Sinds ik windows 7 heb, kan ik bij mediaplayer geen radio meer horen. Wie kan mij helpen?

Misschien die Microsoft tip je wat helpen kan ?? --->> http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/listen-to-internet-radio-using-windows-media-player

Vroeger was een zeer mooie Radio app. op LampieSoft geweest ( kijk onder screenshot ! ), dat kon downloaden en geschikt was voor elke Os nu site heeft niet meer die app ( helaas :( ) maar ik heb zelf uit verleden dat en het werkt nog steeds
je kan gewoon beluisteren alles wat in de lucht hangt ( radio zenders dus ! ) en uiteindelijk kan je beluisteren elke zender rond ter wereld ....

ScreenShot017.jpg

Laatst bewerkt:
de pagina heb ik wel, maar krijg geen geluid. Terwijl ik op de pc wel geluid heb. Gr. ria

:( nu volg ik je niet helaas, wat bedoel je met die pagina heb ik wel ?? :(

de pagina van de radiogids, ik kan wel de programma's aanklikken maar heb geen geluid.:)

:( Och jej maar ik heb je geen radio gids pagina gegeven, toch ?? alleen maar Microsoft tip waar uitgelegd is hoe je via WMP radio beluisteren kan ...

heb dat ook opgevolgd, maar geen geluid, daarom dacht ik dat ik alleen de radiogids kreeg. sorry :(

In dit geval denk ik dat je bepaalden invoegtoepassingen voor WMP nodig hebt :( zodat je audio streamen via ook kan,
kan je misschien kijken in jouw WMP hoe staat ze updates daar aangevinkt ?
ScreenShot018.jpg
Kijk even ook of je die standaard windows tip voor geluid probleem op te lossen kan helpen ??

ScreenShot019.jpg

Laatst bewerkt:
Kijk even die daar-onder andere plaatje misschien op die manier iets lukt :( ?

Laatst bewerkt:
Er staat dat het probleem niet kan worden opgelost met de probleemoplosser :(

Uch jej :( ooke dan gaan we volgende proberen ( jij weet zeker dat geluid aan staat bij jou ?? en/ of boxen goed aangesloten zijn ?? )
===============
Klik op die plaatje nu en volg maar ook die Microsoft FixIt voor soortgelijke probleem ..

Liever PC NA .... toch herstarten !

Laatst bewerkt:
:confused: Och als maar dat alles niets geholpen heeft dan begin ik wel erg twijfelen dat iets mis met bekabeling en of ergens wat anders dergelijks ..
Klik nu met rechte muis-kant op luidspreker recht beneden en in submenu op afspeel-apparaten en daar kijk ook of luidsprekers zijn als standaard voor geluid af te spelen ingesteld ??

25i4qxi.jpg
Mocht dat ook in orde zijn, dan weet niet meer en iemand's anders zal met betere tip moeten bijspringen ..:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan