Windows Media plyer in applicatie werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisper380

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Goedenavond Helpmijers,

paar weken terug nieuwe pc gekocht en nu problemen met het programmeren in visual studio. Ik was bezig met een applicatie met een media speler (windows media player geintergreed) Echter wanneer ik nu automatisch naar het volgende nummer wil gaan gebeurt er niks. Dit werkte voorheen wel met de volgende code:
Code:
//player1 auto next song
        private void player1_PlayStateChange(object sender, AxWMPLib._WMPOCXEvents_PlayStateChangeEvent e)
        {
            if (player1.playState == WMPLib.WMPPlayState.wmppsMediaEnded)
            {
                TimerPlayer1.Interval = 100;
                TimerPlayer1.Enabled = true;
            }
        }

private void TimerPlayer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            if (PlaylistPlayer1.SelectedIndex != PlaylistPlayer1.Items.Count - 1)
            {
                player1.URL = _pathsplayer1[PlaylistPlayer1.SelectedIndex = PlaylistPlayer1.SelectedIndex + 1];
                TimerPlayer1.Enabled = false;
            }
            else
            {
                PlaylistPlayer1.SelectedIndex = 0;
                TimerPlayer1.Enabled = false;
            }

}

Zie ook deze site: http://stackoverflow.com/questions/9130666/how-to-play-next-item-on-playlist-with-axmediaplayer

op mijn oude computer stond windows 7, nu naar windows 8 over gegaan en nu krijg ik dus de volgende foutmelding:
foutmelding.png

In een nieuwe applicatie werkt het wel. Hoe krijg ik dit weer in mijn applicatie werkend? Ik heb namelijk geen zin om alles weer overnieuw te gaan maken.
Ook wanneer ik mijn applicatie build kreeg ik 2 warnings. Echter deze komen nu niet meer terug.....

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan