windows media speler speelt geen dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

sea_woolf

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
hallo wie kan mij daar in advies geven omdat ik geen dvd kan afpelen , hoe of wat ik ook configureer, plus de standaard waarden moeten die in standewaarden staan?bij gesproken taal ondertitels en dvd menu?of moeten die in engels staan..ik dacht het zelf niet, maar in standaardwaarden.....
in het begin dvd speelt de dvd nog wel zoals de intro enzo maar het geluid is dan wel heel slecht. maar als de film moet beginnen sluit het programma af met fouten rapport

ik gebruikte eerst power dvd maar daar is het geluid nu heel slecht........
media speler stat ook niet in het lijstje van software ! dat klop toch ook niet? om dit te deisntalleren en op nieuw te installeren bv.
alvast bedankt

alhoewel van dvd codesc? moetdatdan apart?.ik heb nogniet eerder windows media player gebruikt om dvd's af te spelenmdat ik eerst power dvd gebruikte maar die werkt dus niet meer behoorlijk, maar window med. pl. moet toch automatisch dvd codec hebben.want bij de configuratie kan je die anders toch niet aanklikken?

probleem is opgelost......in de configuratie aantal aanwijzingen veranderd en ik zag dat de optie met internet op modem stond terwijl ik kabel heb ,dat ik heb ik veranderd plus fout correctie ingeschakeld en hardware versnelling vertraagd.......maar het geluid in nog erg krakerig,het zelfde kwaaltje als met power dvd is nu dus ook aanwezig; het geluid is niet goed, dus daar nog even in neuzen met probleem oplossing van "help" van windows media player. zo heb ik ook het vorige probleem opgelost dat ik dus geen dvd kon afspelen met windows media speler, in ieder geval bedankt! voor de aanwijzing...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan