Windows Media Speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitzuh

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2002
Ik gebruikte altijd windows media speler 7 (volgens mij) maar nu heb ik gisteren een update geinstalleerd, en nu is er opeens vanalles veranderd. kan iemand me vertellen hoe ik alles weer in oude staat herstel? het beeld van de filmpjes is er ook erg op achteruit gegaan (erg streeperig)

als ik het goed heb las ik hier ergens dat je in win 2000 de upgrade naar mp 9 kan verwijderen via configuratiescherm == > software.......
bij xp & co kan dat alleen via systeemherstel.

suc6

je kunt natuurlijk ook gewoon de oude versie die je eerst had weer downloaden....eerst Media Player verwijderen via...configuratiescherm ->> software

greetz,

Geplaatst door Caspar107
Welke versie heb je nu van Media Player?

9

en downloaden kan volgens mij niet meer (alleen de nieuwste versie is beschikbaar voor download)

er is altijd nog wel een oudere versie van Media player te vinden hoor......:cool:

Geplaatst door justmehaxe
er is altijd nog wel een oudere versie van Media player te vinden hoor......:cool:

Maar denk niet dat die te installeren is, in XP is versie 9 alleen via systeem herstel te verwijderen.

Sorry ik zal het niet weer doen.

maar ontopic, ik heb nu de oude versie van media player terug, maar nu loopt hij steeds vast als ik 'm probeer te openen.

ja dat heb ik ook een keertje gehad, heb je de klok misschien een paar jaar verder gezet?
dan loopt'ie namelijk vast.

zo zo jij reageert ook snel.
maar eeeeh sorry dan weet ik het ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan