Windows Media Technologies.

• Onderwerp starter Onderwerp starter ogur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ogur

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
Windows Media Technologies.

Deze versie van Windows Media Technologies is incompatibel met deze versie van Windows. Raadpleeg de website van Microsoft voor meer informatie.

zo een bericht kreeg ik toen ik windows media player 10 wou installern wat nu ik heb windows xp home edition.

Hallo !

Versie 10 werkt alleen op XP.
Je vermeldt geen OS, dus....?
Laat even weten of je XP + updates hebt geinstalleerd.

Harry.

ik heb XP HOME EDITION EN SERVICE PACK 2 EN NA DE WINDOWS GENUINE ADVANTAGE KON IK NIKS MEER DOWNLOADEN VAN UPDATES.

ALS IK WIL UPDATEN STAAT ER DIT NA DE TOETS :SNEL

Het installatieoverzicht weergeven

Mislukte updates
Als u hulp nodig hebt om een update correct te installeren, raadpleegt u de oplossing onder de beschrijving van een probleem.

Probleem: raadpleeg de updategeschiedenis voor een beschrijving.
Hulpprogramma voor Windows Genuine Advantage-validatie (KB892130)

Als u alle updates wilt bekijken die u hebt geïnstalleerd vanaf deze website of door automatische updates in te schakelen, raadpleegt u de updategeschiedenis.

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi,

Dan draai je misschien met een gekopieerde versie ofzo. Je moet een officiele licentie hebben om te kunnen updaten.

Als je een goede code voor windows hebt moet het geen probleem zijn om te updaten. Gewoon dat progje draaien, en je gaat vanzelf verder.

Is het een illegale versie, dan moet je creatief gaan googlen.

edit: Dat Windows Genuine Advantage-validatie is een beveiliging tegen illegale versies van windows.

Laatst bewerkt:
Start - uitvoeren - type sfc /scannow (let op: spatie voor de / ) ok klikken en cd er in duwen..
Daarna WMP10) opnieuw installeren
:)

ja ik heb geen cd van windows home edition
kan ik dan niet anders doen misschien van internet ?

Misschien heeft je buurman eentje die je lenen kan :rolleyes:
Voor sfc /scannow hoef je niet de originele cd te hebben dat gaat met elke cd van xp home edition maakt niet uit waar je hem vandaan toverd.
:thumb:

(Denk dat dat je enige optie is, bij deze error zijn volgens microsoft enkele systeem bestanden beschadigd die zo alleen met xp cd kan repareren)

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan