windows mediapayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste pc helpers,
Ik wil Windows mediaplayer op mijn pc instaleren en omdat ik er een boek over heb waarin versie 10 wordt beschreven wil ik die versie instaleren.Ik heb een internetadres gevonden waar dat op stond dat je hem kon downloaden.Maar uiteindelijk luktte het me toch niet.Ik kreeg de tekst te zien: Deze versie van Windows media technologisch is [/B]incompatibel met deze versie van Windows.Raadpleeg de website van microsoft voor meer info.Ik kon als laatste nog klikken op Annuleren of Details.Ik weet niet wat die zien betekend.Komt het er op neer dat mijn versie van Windows die ik heb op mijn pc (versie XP home) niet geschikt er voor is? En klopt het dat de nieuwste versie van Windows media player versie 11is? Graag een eenvoudige uitleg want ik ben geen 20 meer.Vriendelijke groet tunica/Sjaak

Hoi :)

Windows Media Player is een onderdeel van XP en moet dus al op je systeem staan.

ED

bedankt

Hoi :)

Windows Media Player is een onderdeel van XP en moet dus al op je systeem staan.

ED

Hallo Ed,
Ik had hem verwijderd via het Configuratiescherm - Software en daarna wou ik dus versie 10 er op zetten en toen kreeg ik dat venster met die vreemde tekst er in.Op dit moment staat versie 11 er weer op die ik dus heb gedownload.Maar klopt het dat ik versie 10 er niet op kan zetten en dat versie 11 de nieuwste versie is?Hartelijk dank voor uw moeite.Groet Tunica? Sjaak

Ik weet dat het niet makkelijk is om een oudere Mediaplayer er op te zetten.
Het is lang geleden dat ik daar mee bezig was maar je moet bij Configuratiescherm > Software > ook gaan naar Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen gaan en daar het vinkje weghalen bij Media Player.Dan daarna ook nog handmatig het e.e.a. weghalen wat er nog op de pc staat m.b.t. mediaplayer.Best wat complexer.

Mijn advies is om gewoon te wennen aan het gebruik van de nieuwste versie 11 met dan uiteraard ook de meest recente mogelijkheden en compabiliteit met je systeem t.a.v. de laatste microsoft updates.

Succes , ED

begrepen

Beste Ed,
Ik heb uw antwoord op mijn vraag begrepen en zal het ook doen.Ik heb nog een vraag over de Windows mediaplayer 11.Ik zie er geen help functie op en zou graag er mee leren werken,maar hoe moet dat.weet u misschien een internet site waarop een soort van handleiding of uitleg over versie 11 staat beschreven? Sorry maar zoeken op internet lukt mij niet goed.Mijn hartelijke dank.Groet Tunica/Sjaak

Laatst bewerkt door een moderator:
En hier is ook wat te vinden :

http://www.seniorweb.nl/hobby/artikel.aspx?id=6328

Maar.....als je mediaplayer hebt gestart en je drukt op de F1 toets heb je een uitgebreid overzicht van alle onderdelen en hoe er mee te werken ..en....gewoon in het nederlands :)

Succes , ED
Bedankt weer voor uw moeite.De informatie die op de site staat is voorlopig genoeg.Groet Tunica/Sjaak

Hartelijk dank,ik ga er mee aan de slag.Groeten Tunica/Sjaak

ok..mooi..:thumb:

Klik je rechtsonder dan nog even op Vraag is opgelost

Bedankt en succes verder, ED

is gelukt

Ik heb inderdaad op Vraag is opgelost geklikt.Ik krijg altijd na enige tijd een bericht gestuurd waarin je dat ook kunt doen maar op deze manier kan dat dus ook weer,ik wist dat niet en heb weer wat geleerd.GRoet Tunica/Sjaak

Ik krijg altijd na enige tijd een bericht gestuurd waarin je dat ook kunt doen.

En dat wist ik weer niet....;)

ED

ook wat geleerd

Op deze manier kunnen we van elkaar leren :-)
Groet Tunica? Sjaak

Beste Tunica hierbij het verzoek om op "Reageer op vraag" te klikken wanneer je reageert op de persoon welke het laatst gereageerd heeft.

Daarnaast is het ook onnodig om 2 reacties achter elkaar te plaatsen.
Je zou bij de berichten waarop je wilt reageren op deze afbeelding kunnen klikken
multiquote_off.gif
om vervolgens op "Reageer op vraag" te klikken.

Alle berichten welke je dan hebt geselecteerd zullen dan binnen het typvlak staan.

@ED V: Hetgeen waarnaar Tunica refereert is de Watchdog. Wanneer er na 14 dagen geen reactie meer is geweest op een vraag welke jij hebt gesteld en deze heeft nogsteeds de status "Onopgelost" krijg je een mailtje in je inbox.

is goed

Hallo Tha Devil,
Ik heb geklikt op Reageer op vraag.Is het op deze manier dan zo goed? Sorry als ik het verkeerd gedaan heb.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Fout is het niet, maar het zorgt er voor dat de berichten onoverzichtelijk zijn door al die quotes. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan