Windows Mediaplayer foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

adiste

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Berichten
63
Ik heb XP opnieuw geinstalleerd, op twee computers, nu krijg ik een foutmelding (op beide computers) als ik in windows mediaplayer een DVD wil afspelen. De foutmelding is:

Kan deze DVD niet afspelen omdat er geen compatibele dvd decoder op de computer is geïnstalleerd.

Na deze melding ben ik vanalles gaan proberen (op 1 computer) en nu krijg ik de melding:
In wmplayer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Windows Mediaplayer verwijderen lukt niet, het programma wil zich alleen herstellen.
Opnieuw Windows Mediaplayer 11 instaleren helpt ook niet. Ik blijf de tweede melding houden.

Weet iemand hoe ik de eerste en de tweede foutmeldingen kan verhelpen zodat ik weer gewoon DVD's kan afspelen?

Alvast bedankt, adiste


CD afdraaien lukt wel, geen probleem.
 
ja dan moet je een nieuwere versie nemen, want die oudere hebben geen dvd afspeel functie ik had hetzelfde probleem maar het is opgelost;)
 
Eindelijk krijg ik nu 1 opgenomen dvd, die ik kan afdraaien.
Gekochte DVD's krijg ik nog niet afgespeeld.
 
Mediaplayer Classic

Ik gebruik al tijden Mediaplayer Classic. Foutloos en veel minder zwaar voor je systeem. Misschien te proberen
 
Zal ik ook gaan proberen.
Ik heb voor nu even tijdelijk intervideo op mijn p.c. gezet, kan dus 14 dagen vooruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan