Windows Mediaplayer wil niet branden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Mediaplayer vraagt een brander aan te sluiten maar hij moet zelf branden! Hoe los ik dit op?????????

Bij voorbaat dank voor de suggesties.
Vrgrt.
Tress.

Media player bedoeld een dvd brander zelf, de hardware dus en niet de software

Mocht nog steeds geen hulp ontvangen. Het gaat om Windows XP met Media PLayer.
Graag hulp.
Vrgrt

Zoals er al staat kan MediaPlayer niet zelf branden, maar moet je dat doen met een DVD/CD brander ;)

Zoals er al staat kan MediaPlayer niet zelf branden, maar moet je dat doen met een DVD/CD brander ;)

Die bijvoorbeeld te koop is bij de mediamarkt, bij jou probleem gaat het niet om Windows, niet om mediaplayer, niet om een enkel programma! Het gaat erom dat je waarschijnlijk geen dvd brander hebt naar een dvd read only

Dus wat je zei over geen hulp ontvangen is dus niet waar, ik heb wel degelijk antwoord gegeven

Dus wat je zei over geen hulp ontvangen is dus niet waar, ik heb wel degelijk antwoord gegeven

Ja, Rik, dank voor je reactie, maar er is een misverstand. Ik heb Windows XP met Windows Mediaplayer. Hiermede heb ik cd's gebrand, maar nu doet "hij"het niet meer en geeft de verwijzing: "sluit een brander aan". Ik wil echter dat Windows MediaPlayer het weer zelf doet zonder een externe brander te hoeven aansluiten!
Wat moet ik in mijn hardware of software wijzigen om de WindowsMediaPlayer weer aan de praat te krijgen???
Bij voorbaat dank voor je nieuwe hulp!
Vrgrt

Windows Mediaplayer wil niet branden.

Probleem opgelost!

Open hardware
DVD CDrom stations
LITE ON van beide verwijderen

Comp. opnieuw opstarten
Comp. ontdekt nwe hardware
Installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.