Windows Mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mich k

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2007
Beste hulpvrienden,

Sinds kort worden verschillende programmas en bestanden steevast geopend met windows mediapl. terwijl hij dat helemaal niet zou moeten doen. bijgevolg krijg ik dan ook elke keer een foutmelding COOD1199 met de mededeling dat het bestand niet geopend kan worden.

Bijvoorbeeld: ik klik op icoontje van Outlook express op het bureaublad en hij opent dat met WMP met bijhorende foutmelding.

ander voorbeeld: ik klik op configuratiescherm en dan op bv Software dan opent hij ook in WMP.

Ik moet er wel aan toevoegen dat dit alleen het geval is bij één van de twee acccounts.
bij de andere gebruiker werkt alles normaal.

Ik heb al geprobeerd om WMP te verwijderen maar dat lukt blijkbaar niet.

Is er iets mis met mijn instellingen? Graag een reactie.

Dank bij voorbaat.

Mich k

Klinkt erg vreemd :shocked:

Is het icoontje van bijvoorbeeld Outlook ook veranderd in dat van WMP of blijft de naam en icoon wel hetzelfde?

En waarom kun je hem niet verwijderen? geeft hij een melding?

Configuratiescherm > Software > Windows- onderdelen toevoegen of verwijderen > Windows Media Player (uitvinken en op volgende klikken)

Maar ik denk dat het een fout in het profiel van de gebruiker is, omdat het andere profiel (gebruiker) er geen last van heeft.

Greets

In de verkenner > extra > mapopties > bestandtypen kan je instellen wat er met welk programma er moet worden geopend.

Of op een bestand rechtklikken > openen met

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan