windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

leoh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Berichten
2
Tot gisteren werkte al mijn prgramma's naar behoren. Door de aankoop van een nieuwe PDA de bijhorende software "Windows mobile 6" geïnstalleerd.
Nu werkt Windows Media player 11 niet meer en
Adobe Flash player is verdwenen en kan niet meer gedownload worden.

Ik heb geprobeerd om de mediaplayer terug te installeren maar krijg de melding: er staat een nieuwere versie van de player op uw PC.
De player start ook niet op vanuit de programma's.

Als ik de flash player download krijg ik wel het scherm maar geen download knop.
Wie kan mij helpen?????
 
Tot gisteren werkte al mijn prgramma's naar behoren. Door de aankoop van een nieuwe PDA de bijhorende software "Windows mobile 6" geïnstalleerd.
Nu werkt Windows Media player 11 niet meer en
Adobe Flash player is verdwenen en kan niet meer gedownload worden.

Ik heb geprobeerd om de mediaplayer terug te installeren maar krijg de melding: er staat een nieuwere versie van de player op uw PC.
De player start ook niet op vanuit de programma's.

Als ik de flash player download krijg ik wel het scherm maar geen download knop.
Wie kan mij helpen?????

Misschien is het slim om eerst de opties te bekijken in je Software voor "Windows Mobile 6".
 
windows media player en flash

Het probleem is niet opgelost en toch ook wel. Bij het opstarten van Macromedia Flash kreeg ik ook een foutmelding zodat het programma niet kon starten. Na wat rondsurfen vond ik een gedeeltelijkle oplossing. Als ik internet, mediaplayer, Macromedia Flash opstrat als "administrator" werkt alles perfect, maar als ik gewoon onder mijn eigen gebruikersaccount opstart werken deze programma's niet.
Dus ik kan verder, maar toch.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan