Windows mediaplyer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tombalfoort

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hallo, ik wil op me forum een windows mediaplayer code plaatsen. Weet iemand misschien hoe je een maximale grote kan instellen ? bijv 550 x 600

groetjes tom

Kun je de code even plaatsen en om welk type forumsoftware gaat het?

om deze:

<OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240"
style="position:absolute; left:0;top:0;"
CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6"
type="application/x-oleobject">

<PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url">
<PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True">
<PARAM name="uiMode" value="none">
<PARAM name="PlayCount" value="9999">
</OBJECT>

Maar je kan bij phpbb 3 zelf mods maken alleen ik wil niet dat het forum lelijk wordt omdat de filmbeeld te groot is.

Goede code:
HTML:
<OBJECT id="VIDEO" width="550" height="600" 
style="position:absolute; left:0;top:0;"
CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6"
type="application/x-oleobject">

<PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url">
<PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True">
<PARAM name="uiMode" value="none">
<PARAM name="PlayCount" value="9999">
</OBJECT>

En phpBB3 is nog niet officieel uit, alleen de béta.

Sorry voor het late antwoord. Ik weet dat phpbb 3 nog niet uit is. Maar ik wacht eigelijk toto hij uit is. Je kunt daar namelijk zelf mods installeren en dat wil ik ook. Maar ik zal even kijken of het lukt...

Groetjes tom

Sorry voor het late antwoord. Ik weet dat phpbb 3 nog niet uit is. Maar ik wacht eigelijk toto hij uit is. Je kunt daar namelijk zelf mods installeren en dat wil ik ook. Maar ik zal even kijken of het lukt...

Groetjes tom

phpBB3 is vanaf een paar dagen ook uit.
Kijk op phpbb.nl

Okj, ik dacht dat hij nog steeds in bate was. Maar ik zal kijken of ik die kan installeren. Dan weer ik zeker dat hij nederlands is en geen fouten heeft. Maar ik moet ook nog iemand zoeken die een templat kan maken voor het forum.

gr Tom ;)

Okj, ik dacht dat hij nog steeds in bate was. Maar ik zal kijken of ik die kan installeren. Dan weer ik zeker dat hij nederlands is en geen fouten heeft. Maar ik moet ook nog iemand zoeken die een templat kan maken voor het forum.

gr Tom ;)

Nederlandse vertaling komt binnenkort pas uit op phpBB.nl in ieder geval zo snel mogelijk zal dus niet meer lang duren.
Verder zitten er nu 2 standaard templates in.

ok, dan zal ik de site wel in de gaten gaan houden. Want eerst (1-2 weken terug) stond alleen nog maar phpbb 2 op www.phpbb.nl. Maar als hij uit is ga ik me er eens goed in verdiepen.

Groetjes Tom

ok, dan zal ik de site wel in de gaten gaan houden. Want eerst (1-2 weken terug) stond alleen nog maar phpbb 2 op www.phpbb.nl. Maar als hij uit is ga ik me er eens goed in verdiepen.

Groetjes Tom

phpBB3 is inderdaad uit. Eerst was de betá (3.0.B5) nu is de RC1 uitgekomen dus phpBB3 ook.
Voor vragen ga naar phpBB.nl of natuurlijk hier;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan