Windows mediplayer 11 terug naar 10.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
ik heb dus dat (kl#*#(*&@() windows mediplayer 11 gedownload. stomme interface, niet handig , te lui om te leren en om er mee om te gaan. kortom ik wil er van af.

Dat gaat dus nou net niet. ik had dus een exe gedownload van wmp10 en toen ik instaleerde na uitpakken zei ie dat er al een versie van wmp was geistaleerd. wmp11 dus. hoe kan ik nou 10 weer op me pc zetten. thx alvast.

door naar een vorig herstel punt te gaan voor waneer wmp 11 werd geinstaleerd,
beweren mensen, ik zelf heb geen wmp player er op staan en ook geen out look of ie.
ik gebruik allemaal minder belastende en veiliger altenativen :thumb:

bij software in het config. scherm , updates weergeven aanvinken , naar beneden scrollen en wmp11 verwijderen . hij gaat automatisch terug naar wmp10 .
Gr . Hans

WMP11 deinstalleren: Software, Wijzig en verwijder programma's, zet een vinkje in het vierkantje Updates weergeven. (midden boven.)

Scroll naar Software updates voor Windows XP en verwijder Windows Media Player 11,
Herstart je PC en ga terug naar dezelfde plek en verwijder Windows Media Format 11 runtime.
Herstart je PC: WMP10 is nu weer geinstalleerd.

als het echt in de lijst softwaren aanwezig is is dit de beste oplossing.
anders een herstel punt maar ik zeg er bij ik gebruik het niet en het staat er geheel,
niet op de pc ook die in xp zat is niet geinstaleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan