Windows meld een probleem als ik Finale 2002 afsluit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pompebled

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2012
Goedemiddag,

Ik sta sinds ik een nieuwe computer met Windows 7 erop op voet van oorlog met dit programma...
Het zal naar verloop van tijd wel wennen, maar voorlopig zoek ik me al een week ongelukkig naar de meest elementaire zaken, die ik in XP met de spreekwoordelijke ogen dicht kon vinden.

http://www.finalemusic.com/Finale/Default.aspx
Ik heb het muzieknotatie programma Finale 2002 geïnstalleerd, dit werkt (op het niet herkennen van mijn MIDI keyboard na, echter da's een ander verhaal) naar behoren, maar als ik het programma afsluit, nadat ik m'n werk heb opgeslagen, verschijnt er op het bureablad een joekel van een mededeling dat Finale 2002 niet meer werkt...
Duh, ik heb het net afgesloten.

Ik krijg de opties om 1) op het internet naar een oplossing te laten zoeken en het programma af te sluiten, of 2) het programma af te sluiten.

Kan ik dit soort koldermeldingen ook uitzetten en zo ja, op welke manier?

Groeten, Jan.

Hallo Pier,

Ik lees je antwoord en begrijp niet wat je zegt, heb je ook een Jip& Janneke versie?

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rechtermuisklik op de exe file die het programma opent, even zoeken in de map van dat progje en dan daarop instellen.

Goed, dat heb ik gedaan, win-7 gekozen en de boel opnieuw opgestart.
Resultaat: nihil.

Groeten, Jan.

Ik heb het probleem 'opgelost' door Finale 2002 van mijn PC te verwijderen...

Op een later tijdstip zal ik het nogmaals proberen met een recentere versie, ik meld dan wel, of Win-7 dit ook als 'probleem' ziet.

Groeten, Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan