windows messenger verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maximo

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
24
halloa ik heb op mijn computer msn messenger 6.2 en windows messenger maar hoe krijg ik in godsnaam windows messenger van mijn computer ik kan m nergens vinden ook niet onder software en in program files kan ik het bestand ook niet verwijderen als ik op msn mes wil krijg ik u bent al op een andere compu aangemeld en ik krijg om de 3 minuten een foutmelding van win mes wie helpt mij alvast bedankt
 
hier in de link staat wat je moet doen om win. messenger te verwijderen.
 
Bedoel je niet zo'n popup window van "Messenger" waar je alleen op "ok" kunt klikken?

start / instellingen / configuratiescherm / systeembeheer / services
En dan messenger aanklikken.
De button "stop" klikken.
Bij "opstarttype: "uitgeschakeld" selecteren.
 
nee nee nee

hij is al uit geschakel maar ik blijf om de 3 minuten de vraag krijgen of ik een fouten raport wil versturen voor messenger soms doe ik ja en soms nee maar het blijft komen en als ik msn messenger 6.2 instaleer wordt er om de 5 seconde gevraagt met welk kontact persoon ik een splelletje wil doen en als ik niet op verwijderen zou drukken loopt het alleen maar op et blijft achter elkaar geopend worden
 
Heb je toevallig msn-pluys geinstalleerd met sponsoring ? :(
En heb je dan dus ook de messenger toolbar bij internet explorer?
 
nope

nope ik heb windows messenger verwijderd dus die ***** fout melding krijg ik niet meer en ik heb alleen msn messenger 6.2 geinstaleerd geen toolbar of msn zoek machine enz die keuzes heb ik open gelaten maar als ik msn 6.2 dus aan zet wordt er gelijk gevraagt wie ik wil uitnodigen van mn contact personen en dat blijft maar komen zo vaak dat ik het niet eens kan weg klikken als ik een minuut wacht heb ik m 30 keer staan onder in mn balk en msn 6.2 verwijderen en opnieuw downloaden heeft ook geen zin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan