windows/mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

just_dope

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2004
ik heb nu echt big problemen met mijn pc.

het probleem is al een tijdje aan de gang en is de laatste paar uren teerg geworden.

heb al een tijdje problemen met internet explorer, met spyware an dat soort ****, dus keek begin van deze avond op deze site om te zien hoe ik daar vannaf kom, maar omdat ik mijn explorer, telkens als ik een extra venster open opnieuw moet opstarten gaat die niet echt vlug en ging het aanmelden niet echt van een leie dakje.

ik heb er veel scans overheen gehaald om nu hier iets tekunnen schrijven zonder dat mij pc vast loopt. (heb dus al veel scans gedaan en de dingen gewist (sorry))

maar na alle scans tehebben toegepast loopt mijn pc (wel iets minder, maar nog tevaak) vast.

hier dingen die ik net ben tegen gekomen:

als ik naar een site ga waar popups zijn dan loopt internet explorer vast.

als ik "deze computer" klik dan loopt windows vast.
niet meteen maar vooral het gedeelte waat al mijn harde schijven opstaan daar doet hij erg moeilijk over.

kan iemand me verder wijzen op deze site waar ik antwoorden kan vinden,of nog makkelijker HELP MIJ!!!

alvast liefde...

dat heb ik ook met veel moeitegedaan maar dat gedeelte is al bijna opgelost.

het probleem wat ik net aleen had was, dat iki hier niet kon aan melden omdat alles vast loopt.

ik heb alle scans die er in dat topic staan er over heen gehaald( ad aware, hijackthis, registry mechanic, spybot) en die dingen gewist.

maar mijn windows loop dus ook vast maar zal ff een log file posten. misschien kunnen jullie er wat mee.

Welkom op Help-Mij.

Heb je al een scan gedaan met Ad-Aware ?!
Na downloaden en installeren eerst een upgrade!
Daarna volledig scannen, en alles wat gevonden wordt in quarantaine of verwijderen.

Heb je al eens een volledige scan gedaan met een geupdate virusscan?

Als je echt langzaam vooruit komt met een download van ad-aware enzo, dan kun je overwegen om tijdelijk een oude harddisk als master in je pc te zetten, en daar windows op te instaleren.
Met die verse schijf EN een virusscanner kun je dan je eigen harddisk scannen.

Zorg wel op tijd voor een backup van je bestanden / mails.
Overweeg eens NA het maken van je backup om je pc eens vers te her-installeren.
Met een windows versie met veel diverse problemen op verschillend gebied, kun je erg lang aan het stoeien zijn......

Welkom op het forum,

Wat voor scans heb je gedaan ?

Begin met Housecall de online virusscan.

Vervolgens download je Ad-aware klik na de instal op update en scan de hele pc, verwijder dan alles wat hij vindt.

start de pc opnieuw op, als het probleem nog voordoet moet je de Xp-cd ( ik denk dat je xp hebt) in de drive doen, vervolgens ga je naar start > uitvoeren > typ hier sfc /scannow ( let op de spatie )en klik op ok.

succes

groetjes speedtouch

Heb je ook al een scanlog in het juiste topic gezet?

wilde het wel doen maar de scan log bevat niet echt veel info meer omdat ik alles al gewist heb en heb nu geen last meer van spyware.

het is echt windows(xp) dat de problemen geeft.

kwam er net ook achter dat bij de opstart geen enkel programma meer opstart. ook zins gisteren. :confused:

Welkom op helpmij:) Krijg je een foutmelding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan