Windows mobile 5, actieve programma's in geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny123

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
71
Hallo allemaal,
Ik heb windows mobile 5 op mijn acer n311 pda.
daar over heb ik een vraagje :

Als je een programma opent ( bijvoorbeeld windows media player ) en je drukt op kruisje,
en je gaat kijken bij je instellingen > systeem > geheugen > actieve programma's staat hij daar in de lijst !
Al ben je bijvoorbeeld een half uur allemaal dingen aan het doen, dan staat die lijst helemaal vol !
Ook al druk je steeds op kruisje !
Nu kan je steeds op alle programma's stoppen tikken, maar dat hoort zo toch niet ?
Als al die programma's actief blijven staan, dan kost dat toch geheugen en accu spanning ?

weet iemand hoe je er voor zorgt dat als je op kruisje drukt dat een programma ook ECHT uitgaat ?


Alvast bedankt :thumb:


Mvg, Danny
 
volgens mij zou windows task manager een oplossing kunnen bieden.
 
Hallo allemaal,
Ik heb windows mobile 5 op mijn acer n311 pda.
daar over heb ik een vraagje :

Als je een programma opent ( bijvoorbeeld windows media player ) en je drukt op kruisje,
en je gaat kijken bij je instellingen > systeem > geheugen > actieve programma's staat hij daar in de lijst !
Al ben je bijvoorbeeld een half uur allemaal dingen aan het doen, dan staat die lijst helemaal vol !
Ook al druk je steeds op kruisje !
Nu kan je steeds op alle programma's stoppen tikken, maar dat hoort zo toch niet ?
Als al die programma's actief blijven staan, dan kost dat toch geheugen en accu spanning ?

weet iemand hoe je er voor zorgt dat als je op kruisje drukt dat een programma ook ECHT uitgaat ?


Alvast bedankt :thumb:


Mvg, Danny

Hallo allemaal,

Beetje een heel oud topic geworden.
Maar het is nog niet opgelost.
Nu heb ik gehoord dat HTC een programma heeft waarmee met kruisje ook echt alles uitgaat.
Ik ben er zelf al naar aan het zoeken geweest maar kon helaas niets vinden.
En ik heb ook geen idee hoe zo'n programma moet heten ?

Wie weet dat programma ( of een andere programma ) ?


Groeten,
Danny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan