Windows Mobile Apparaatcentrum in Windows 7 probleem met Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis007

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Hallo,

Ik heb Windows 7 Ultimate NLD op mijn pc draaien met Office 2007.
Ik heb een HTC Touch Pro 2 (orginele WM6.1 NLD) en deze wil ik sychroniseren met outlook 2007.
De eerste keer (gisteren) ging perfect, en de keren daarna ook nog, tot vanmiddag.

Toen gaf het windows mobile apparaatcentrum aan dat outlook niet geinstalleerd was op mijn pc, en kon ik dus geen contacten en kalander en agenda items meer sychroniseren.
Maar Outlook is wel geinstalleerd en werkt perfect en is ook ingesteld als standaard e-mail client.
Ook waren ineens al mijn contacten en andere items van mijn pda verdwenen.

Ik kan wel files van pc naar pocket "verslepen" en andersom, er is dus wel connectie en gedeeltelijke synchronisatie.

Ik heb WMDC al verwijderd, de vista versie gedownload (deze moet volgens microsoft ook onder 7 werken) en opnieuw geinstalleerd, maar geen resultaat.
Ik heb ook mijn PDA verwijderd van het systeem en opnieuw laten installeren op de pc (dit meerdere keren)
Ik heb ook office, compleet met alle registerwaarden en andere files, verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ook dat haalde niets uit.

Ik heb tenslotte maar de image van de pc teruggezet en viola alles werkte weer naar behoren, ook het sychroniseren met outlook.

Maar de lol was snel weer verdwenen want ik heb nu weer hetzelfde probleem!

Ik heb hier al tientallen topics over gelezen en er zijn veel mensen met hetzelfde probleem, maar nergens is de oplossing te vinden.

Dus nu hoop ik dat hier een expert tussen zit, die eindelijk het verlossende antwoord en oplossing kan geven.

Groet vis007

[EDIT]: Onder Win XP Pro SP3, Office 2007 + Activesync 4.5 heb ik dit probleem nooit gehad

Laatst bewerkt:
Ik heb hier vorige week ook mee zitten tobben. Weliswaar een iets ander probleem maar ik heb het idee dat alle problemen maar door een onvolkomenheid worden veroorzaakt. Ik heb ook het grootste gedeelte van de oplossingen op internet geprobeerd.
Zover ik weet is de versie van WM apparaatcentrum in W7 hetzelfde als in Vista. Er wordt ook gezegd dat de 64bits versie hiervan geen problemen oplevert. Die heb ik geprobeerd te installeren maar die werd elek keer weer naar de laatste versie geupgrade.
Toevallig, na een paar uur tobben, probeerde ik de items een voor een over te zetten. Eerst de contactpersonen overzetten en daarna de agenda-afspraken. Dat werkte wel en werkt nog steeds bij mij.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik heb hier vorige week ook mee zitten tobben. Weliswaar een iets ander probleem maar ik heb het idee dat alle problemen maar door een onvolkomenheid worden veroorzaakt. Ik heb ook het grootste gedeelte van de oplossingen op internet geprobeerd.
Zover ik weet is de versie van WM apparaatcentrum in W7 hetzelfde als in Vista. Er wordt ook gezegd dat de 64bits versie hiervan geen problemen oplevert. Die heb ik geprobeerd te installeren maar die werd elek keer weer naar de laatste versie geupgrade.
Toevallig, na een paar uur tobben, probeerde ik de items een voor een over te zetten. Eerst de contactpersonen overzetten en daarna de agenda-afspraken. Dat werkte wel en werkt nog steeds bij mij.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Bedankt voor je reactie.
Maar ook dit kan ik niet, want ik kan de selectievakjes voor contactpersonen, agenda, enz niet aanvinken, deze zijn namelijk grijs gekleurd, als ik de muiscursor er op houd, dan verschijnt de melding outlook niet geinstalleerd.

maar nogmaals bedankt voor je reactie.
ik hoop echt dat iemand de oplossing heeft want ik ben ondertussen radeloos

groet vis007

Helemaal niemand?
Weet niemand dan een oplossing?

Hoi Vis007,

Je staat er niet alleen voor. Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan ook de gewenste opties niet aanvinken. Ik heb Vista en synchroniseer met WMA mijn Sony-Ericson. Had geen Outlook 2007 maar nu wel geinstalleerd.
Hopelijk kan iemand ons de oplossing geven....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan