windows mobile apparaatcentrum kan niet geinstalleerd worden.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Grano
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Grano

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
Onlangs de legale versie van W7 Home Premium N geinstalleerd.Ik krijg de volgende melding als ik mijn Samsung Omnia Qwerty met datakabel aansluit om te synchronisren. :evil: windows mobile apparaatcentrum kan niet worden geinstalleerd omdat tenminste een vereist windows-component ontbreekt
Heb elders op dit forum iets gevonden dat in een bepaalde richting wijst, maar echt verder kom ik hier ook niet mee.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=465073

Graag hulp

Dan zou ik 's bij Samsung zelf gaan kijken op de supportsite en evt contact opnemen via deze site,want 't probleem ligt hoogstwaarschijnlijk bij de ondersteunig van je Samsung apparaat.
Succes!

Beste Mik. dank voor je reactie. Het frapante is dat het probleem zich al aandiende nog voor ik ook maar iets aangesloten had. Na het aansluiten van de Samsung werden wel drivers geinstalleerd, maar dat hielp ook niet. Ik ben bang dat het toch een W7 instelling betreft. heb je nog andere suggesties!
Jan

x32 of x64

Zelf heb ik ook de Ultimate 64 bits,heb jij 32 of 64 bits?
Weet niet of 't daar aan kan liggen,de enige suggestie die ik je nog kan geven is in de logboeken kijken en dan naar de details van de fout kijken wellicht dat je daar wat wijzer van wordt.
uitvoeren (Wintoets+R)
type
eventvwr.msc
enter
Kijk bij toepassingen e/o systeem
Succes!
Kijk ook ff hier schijnt dat 't hier iets mee te maken heeft.
Snelle beschrijving
Met het Media-functiepakket voor de N- en KN-edities van Windows 7 worden Windows Media Player en bijbehorende technologieën geïnstalleerd op een computer waarop de N- of KN-editie van Windows wordt uitgevoerd. Zie http://support.microsoft.com voor meer informatie en zoek in de Knowledge Base naar artikelnummer KB968211.

Laatst bewerkt:
beste Mik,
Opgelost.:D De oplossing was het installeren van het Media pakket

Windows6.1-KB968211-x86.msu

Achteraf gezien logisch, maar ja achteraf he. Hoe dan ook, bedankt voor je hulp.

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan