Windows moet een onderdeel bijwerken, maar kan het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pygmalion

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Beste mensen,

Als ik http://www.rtl.nl/components/shows/...28101274.So_You_Think_You_Can_Dance_s2_a6.xml wil afspelen, dan komt er een melding: Windows Media Player moet een onderdeel bijwerken. Ik klik op bijwerken, en hij begint te downloaden en een fractie nadat ie klaar is met downloaden verschijnt en verdwijnt er ook meteen een scherm en krijg ik de volgende foutmelding: Het onderdeel kan niet bijgewerkt worden. Ik kan alleen op sluiten klikken en er zijn ook geen foutrapporten of iets dergelijks. Ik heb windows media player, laatste versie (11 punt nog wat), ik heb K-lite codecs pack (niet de allerlaatste update, wel die ervoor) en ik heb vista. Een vriend van mij heeft deze zelfde dingen als ik, en hij kan het afspelen. Op firefox en op internet explorer. Ik zelf gebruik alleen internet explorer. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Bij voorbaat dank.

Groeten,

Pygmalion

Ikzelf krijg een melding over DRM (= beveiliging die in de videostream zit). Kijk eens in de instellingen van WMP. Er staat daar dacht ik iets van 'speel beveiligde content af', dat moet aangevinkt zijn. Maar er kan ook een dieper probleem zijn met DRM op je systeem, waar je niet zo snel uitkomt. WMP al proberen te downgraden/ herinstalleren?

Ik dacht ook dat over 'speel beveiligde content (binnen websites) af' iets in de instellingen zit van IE.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan