Windows Movie Maker blijft tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowyziggy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Berichten
4
Hoihoi,

Ik maak al enige tijd video's met windows movie maker. dit is al die tijd zonder problemen verlopen. Af en toe liep ie vast, maar ik dacht altijd dat dat kwam omdat ie dan zolang al bezig is en dat het mn laptop dan ff teveel wordt.

Nu ben ik met een video bezig, die iets langer duurt dan mn andere. Deze duurt 5.30 minuten en de anderen niet langer dan de 4.30 minuten. Mijn grootste probleem is dat wanneer ik hem wil opslaan als film. (er dus een echt leesbaar bestand van wil maken) hij gaat tellen hoeveel tijd hij nodig heeft om dit te verwerken.

Nu het probleem dus, hij stopt niet met optellen. Op een gegeven moment zat ie al op de 1600 minuten...en doorblijven tellen, toen rond de 4000...Ik dacht eerst dat dit gewoon een probleem was die niet echt veel effect zou hebben, misschien sloeg ie het wel op, maar klopte dat gewoon niet. Het opslaan kwam echter niet verder dan 6 KB...

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zou erg graag mijn video af willen zien en niet dat het allemaal voor niks is geweest :confused:

thanx alvast
 
Ahah, ik maak ook vaak filmpjes met WMM, vrijwel zonder problemen :)
Maar misschien moet je WMM is scannen.
Gebeurt dit tellen alleen bij dit filmpje?
Anders moet je is proberen hem opnieuw te installeren.
Anders weet ik het ook niet ! :(
Het kan wel zijn dat je Windows Movie Maker an vervanging toe is, maar ik weet niet welke versie je hebt !
Succes in iedergeval :thumb:
 
Hoihoi,

bedankt voor je antwoord. Heb ondertussen gezocht naar een update, maar de meeste updates die ik kan vinden zijn alleen voor Vista bestemd. Ik heb op dit moment nog XP. Als zoekopdracht heb ik XP toegevoegd, maar dan kom ik op de site van windowsxp uit, en dan moet ik automatische updates aanzetten, wat betekent dat ik me moet aanmelden op hun site, wat ik liever niet doe.

Het is tot nu toe alleen nog maar bij dit filmpje voorgekomen, en het gekke is, toen het filmpje nog niet af was, heb ik het al eens omgezet om af te spelen in WMP en dat ging bijna zonder problemen. Hij gaf de eerste keer meer dan 300 minuiten, nadat ik hem opnieuw had opgestart waren het er 17 minuten, wat geen gekke tijd is.

Maar daarna is het nooit meer goed gekomen.
 
Aha, heb je al is uninstall gedaan en toen weer 's opnieuw geinstalleerd? ;)
Zou je is moeten proberen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan