Windows Movie Maker publiceren lukt niet na muziek plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hallo,

Ik had een filmpje in elkaar geknutseld en deze gepubliceerd op de computer.
Daarna heb ik er in Windows Movie Maker er muziek bij geplaatst maar het publiceren lukt nu niet meer .. Hoe komt dit?

Alvast bedankt!
Tolax

EDIT: Het ligt niet aan de muziek maar ik heb iets anders aangepast waarom die het niet meer doet - geen idee wat. Het 'originele bestand' publiceren lukt gewoon nog steeds.

Laatst bewerkt:
Toch even een vraagje over de muziek....is het een .mp3 of een .wav bestand?
In geval van een mp3, converteer het eens naar een .wav

En vervang de .mp3 door de .wav. Een .wav bestand is ongecomprimeerd geluid en daar kan Movie Maker beter mee overweg...

Omzetten kan heel goed met wave editor die bij NERO zit, mist je NERO hebt natuurlijk.
Maar er zijn meer oplossingen.. bijvoorbeeld mediacoder. Een opensource tool.)

Ik heb de muziek weggehaald en ook uit de geimporteerde media en hij doet het nog steeds niet :l

EDIT: Ik heb maar een oud bestand teruggepakt die ik nog wel kon publiceren en dan maar opnieuw de muziek erbij gezet. Nu is het wel gelukt.

Laatst bewerkt:
Een week geleden lukt het me met hetzelfde bestand me dus nog wel te publiceren maar nu niet meer .. Komt het misschien omdat ik de bestanden op een externe harddisk heb staan en deze er tijdelijk heb uitgehaald (natuurlijk zit ie gewoon in de PC op de zelfde plaats aangesloten)?

zie je kruisjes staan dan in plaats van de thumbnails??

zie je kruisjes staan dan in plaats van de thumbnails??

Nee, er staan nog gewoon thumbnails en ik kan het filmpje ook nog gewoon afspelen helemaal in WMM. Ik kan ook niet zoeken naar bronbestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan