Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel pk

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Ik maak al een tijdje films maar ik kan nu van het een op het andere moment geen muziek meer invoegen. Ik krijg elke keer de waarschuwing bestand is ongeldig of beschadigt. Ik doe het precies hetzelfde als ervoor. En elke keer als ik die waarschuwing heb gehad en wmm afzet en ik probeer hem opnieuw op te starten laad hij nix. Weet iemand hoe dit komt? en hoe ik de muziek toch toe kan voegen? of een nieuwe wmm kan downloaden? of misschien een ander programma waar ik films mee kan maken?

Alvast bedankt,

Maikel

Welkom bij Helpmij.nl

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie, eventuele antwoorden per mail bevatten een link naar de juiste sektie.

Music maker zat bij SP2, kijk op deze site. Alleen als het "defect" is geraakt zou het met de automatische updates weer hersteld worden? Deinstalleren via Software, etc. kan niet. Als je geluid wilt toevoegen, welke extensie heeft het bestand dan?

ja ik heb het geprobeerd via de automatische update want dat is waar ik ook al aan dacht, maar ik heb de nieuwste al en ik kan de nieuwste niet opnieuw erop zetten. in ieder geval ik weet niet hoe het moet? en de extensie is gewoon .mp3 die het eerst ook altijd deden precies dezelfde liedjes, maar opeens doet hij het niet meer??

groeten,,

Maikel

Doe eens het volgende. Open Musicmaker en klik op Help, dan op de tab Index en type Audio. Klik daarna in de linkerkolom op Importeren. Lees de teksten rechts. Klik eventueel door op de verwante onderwerpen. Hier wordt precies beschreven hoe audio geimporteerd moet worden.

NB: Er zijn toch geen muziekbestanden bij met Digital Rights Management (DRM) oftewel auteursrechten?

ja,, ik heb het gelezen.. zoals het er staat doe ik het precies hetzelfde de files zijn niet beveiligt zo.. sterker nog ik doe precies hetzelfde liedje als vorige week maar nu pakt hij hem niet en krijg ik de foutmelding. en elke keer als hij die foutmelding aangeeft en ik sluit wmm dan kan ik hem niet meer opstarten en als ik pc afsluit krijg ik eerst waarschuwing dat wmm is blijven hangen... kan ik niet ergens een nieuwe update er voor downloaden of zoiets dergelijks?

groeten,,,

Maikel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan