windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

corenwilna

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
26
ik heb een film opgenomen op een DVD. Dit heb ik gedaan via mijn dvd speler. Het betreft een film die ik zelf heb gemaakt van mijn reis naar Thailand. Nu wil ik deze film bewerken met Windows Movie Maker. Ik krijg hem echter niet vanaf de dvd schijf geimporteerd op het programma movie maker. Wie helpt mij uit de brand?
 
rip eerst van dvd naar HDD. Kan je het doen met dvdshrink of nero oid, maar aangezien je toch van plan bent het te bewerken kan je het mss beter handmatig naar de HDD kopiëren, importeren, goedknippen en bewerken. Maar wil je dit echt met wmm doen?
Als je nero hebt moet je het daar eens mee proberen, kan veel meer formaten aan en je moet niet kiezen tussen schijfruimte en kwaliteit.:thumb:
 
rip eerst van dvd naar HDD. Kan je het doen met dvdshrink of nero oid, maar aangezien je toch van plan bent het te bewerken kan je het mss beter handmatig naar de HDD kopiëren, importeren, goedknippen en bewerken. Maar wil je dit echt met wmm doen?
Als je nero hebt moet je het daar eens mee proberen, kan veel meer formaten aan en je moet niet kiezen tussen schijfruimte en kwaliteit.:thumb:
 
wmm

Bedankt voor je reaktie. Ik heb de film echter op HDD staan op mijn dvd recorder. Vervolgens heb ik vanaf de hdd de film gebrand op een dvd schijf. De film op deze dvd schijf wil ik vervolgens bewerken op mijn p.c. Ik weet echter niet hoe ik de film vanaf de dvd schijf op mijn harde schijf van de pc krijg.
 
Aangezien je dvd's worden gebrand door een dvdrecorder en die meestal zelf iets 'anders' doen dan andere dvd's denk ik dat het zeker aangeraden is om ze handmatig te kopiëren.
Ga naar deze computer, daar klik je met je rechtermuisknop op het dvdstation, kiezen voor openen, dan naar de map video ts en daarin staan alle videobestanden die op je dvd staan. Ze staan echter wel door en aan elkaar. Dus als je ze van daaruit kopieert naar je HDD moet je ze vermoedelijk eerst goed knippen voor je ze gaat bewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan