Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FerdyDeMier zei:Zal best bestaan, maar dan natuurlijk alleen het bureaublad. De rest van de indeling is bij MAC OS heel anders. Wat wel bestaat is een MAC emulator voor een PC. Dan kan je echt MACken...![]()
Ik weet dat voor Linux dergelijke layouts bestaan. O.a. de layout van een MAC, een Commodore 64, een Atari ST, een AMIGA en een Windows layout. Heel misschien kan je die proberen te vinden en vind je op die site een verwijzing naar een site met de layouts speciaal voor Windows. Misschien vind je het op die manier wel.....
Lijkt me leuk als je het nog even laat weten als je het gevonden hebt, dan ga ik die ook even uitproberen voor de fun.
FerdyDeMier zei:Even nog een opmerking:
Een pc in macintosh style kan nooit als een macintosh bediend worden. Alles zit op een andere plaats en instellingen, zoals printers installeren en dergelijk gaat heel anders bij MAC, echt totaal anders. Maar als je een virtuele MAC machine of een emulator vind, kan je wel echt OSX macken.
FerdyDeMier zei:Ik heb er professioneel de hele dag op gewerkt en perfect ook. Geen problemen. Ik heb er professionele multifunctional kopieermachines op de aansturing op getest, en ik draaide echt alle software. Wie aan VMWare komt, komt aan mij :evil:![]()
![]()
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.