Windows NT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Ik wil bij mijn zwager een programmatje installeren (hij draait onder windows 98SE)
Als ik het programma wil installeren geeft hij aan dat dit onder windows NT moet worden uitgevoerd.
Wat kan ik hier aan doen.

Hoi,

Niet veel.. waarschijnlijk is dit een programma die alleen onder windows XP of Windows 2000 wil draaien.. zoek eens op internet of er ook een versie voor windows 98 aanwezig is..

Groetjes, Dj Viper

Oh dat is dus het probleem, zal kijken of ik hitman pro ook voor windows 98 se kan vinden.

Hertogjan zei:
Oh dat is dus het probleem, zal kijken of ik hitman pro ook voor windows 98 se kan vinden.
HitmanPro is er alleen voor Windows 2000 (SP4 of hoger) en voor Windows XP

Spybot
Ad-Aware
SpywareBlaster.

Je kan ze allemaal appart gebruiken:)

ja inderdaad maar hitman pro was zo makkelijk alles in één.

Hertogjan zei:
ja inderdaad maar hitman pro was zo makkelijk alles in één.
Het is maar hoe je er over denkt.
Veel problemen en weinig controle is mijn mening.

Ik ben zelf wel tevreden over hitman pro, heb namelijk zelf NAV 2006 maar die kreeg een aantal wormen en virussen niet uit mijn pc terwijl hitman pro dat wel deed.

Hertogjan zei:
Ik ben zelf wel tevreden over hitman pro, heb namelijk zelf NAV 2006 maar die kreeg een aantal wormen en virussen niet uit mijn pc terwijl hitman pro dat wel deed.
Norton ben ik ook niet echt tevreden over...

Er zijn altijd dingen die het ene programma niet weg krijgt en het andere programma wel.

In jou geval was het een mooie aanvulling, maar dat is lang niet altijd zo.

Zelf zou ik HitmanPro nooit gebruiken.

Ik heb Ad-Aware, Spybot S&D, SpywareBlaster Microsoft Antispyware (zonder de real-time bescherming) als antispyware.
Verder heb ik nog Sygate Pro en AVG Free (hier ben ik als gratis alternatief tevreden over alhoewel ik toch liever Bitdefender had gehad. Hier was ik helemaal tevreden over net als over KasperSky).

en zo gaan we van NT naar windows 98 en dan naar virussen en spyware.
niet echt bij de vraag blijven dus....
Dus gaarne weer terug naar de vraag waar het om ging.

Als iederéén maar op zijn eigen manier tevreden is.
Ik had bij mij zwager ook Nav geinstalleerd maar de pc werd zo tergend langzaam dat ik hem er weer heb afgegooid.
De pc van mijn zwager is ook geen hoogstandje maar hij gebruikt hem meer voor internetten maar ja hij moet toch wat besherming hebben, zal ook is even kijken naar wat programmas die jij hebt geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan