Windows old en een vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

de Brandweer

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Hallo lieve mensen,

ik heb een groot probleem of een probleem, ik heb met de officele dvd windows vista premium proberen te herstellen na dat ie niet meer wilde opstarten en als ie opstarte met de foutmelding kan setup exe niet uitvoeren. ik heb toen even ruzie gemaakt en gedaan wat in mijn macht lag maar helaas mocht niet baten.
nu dacht ik slim te zijn en de windows dvd er in te stoppen en hem er gewoon overheen te installeren inderdaad dat werkte maar niet naar mijn zin ik heb nu een windows old met al mijn gegevens daar in als het goed is en een frisse windows vista premium.
u raad het al belangrijke dingen en zooi daarin achter gelaten.
mijn vraag is kan ik die windows old weer laten draaien zodat ik alles weer terug heb zoals het was en met een ander programma de fout herstellen.daarbij komt dat ik 1 terra hd heb en c is toegangkelijk en d is geblokkeerd..

wie weet hier raad mee en wil mij tips en of uitleg geven alvast bedankt voor de gedane moeite

Dus als ik je goed begrijp wil je je oude windows weer je huidige windows maken??

windows old

Ja dat zou ik heel graag willen, en ik hoop en bid echt dat het kan....

windows old

als het gaat lukken he ben ik u eeuwig dankbaar, en zoals het er staat heb ik dan alles terug.........

windows old

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bedankt voor de moeite en de tip, het was een klein half uurtje werk met update's erbij geweldig bedankt het is dus gelukt en werkelijk alles is terug en volledig hersteld lang leve windows vista ( denk ik ) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan