Windows op ssd installeren vanaf herstel-cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brianpel

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
72
Goedemiddag,

Ik wil graag een SSD-schijf aanschaffen voor in mijn laptop. Ik heb toen de laptop nieuw was, herstelcd's gemaakt.
Is het mogelijk om windows te installeren dmv deze cd's, op een schone ssd? Moet ik dan de herstelpartitie overzetten van mijn oude hardeschijf?

Graag hoor ik het.
 
Hoi,

Misschien lukt het inderdaad met je optie van de herstel partitie anders lukt het niet ben ik bang voor.
 
@lange pier,

Gaat dat? van een grote naar een kleine hd neem even aan dat de oude hd groter is
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een Windows 7 licentie? Dan kan ik je adviseren om gewoon een Windows 7 iso legaal te downloaden, een schone installatie daarmee te doen, en vervolgens gewoon te activeren met jouw licentie. Dit is gewoon legaal en mag dus wanneer je in het bezig bent van een licentie.

Link naar de digital river (van Microsoft, 100% officiële iso bestanden)
http://forum.notebookreview.com/win...-digitalriver-windows-7-sp1-13-languages.html

Let wel nog even op dit:
Do you need a different version with one of the 13 languages?
For example: English Starter, Dutch Home Premium, Portuguese Ultimate . . .

1 - Download a copy of Professional with your language of choice.

2 - Delete /sources/ei.cfg (either with this tool or manually after you have copied it to a USB drive).

3 - Now you're able to install Starter (x86 only), Home Basic, Home Premium, Professional, or Ultimate.

You still need a key for the version you choose to install.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan