windows opnieuw geinstalleerd geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MontanaQ6600

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
66
Hallo ik heb vandaag een computer opnieuw geïnstalleerd, ik heb dit zo gedaan, de hardeschijf in mijn eigen pc gedaan en geformatteerd, toen terug in de kast gedaan en opgestart vanaf windows xp cd en zo geinstalleerd maar toen hij klaar is wou ik natuurlijk updates downloaden maar internet dee het niet... het is een onboard internet kaart de kabel maar hij werkt niet bij hardware staat er een geel vraagteken maar heb er geen drivers meer voor die wil hij downloaden maar dat lukt niet... in de bios staat hij ook aan wie o wie kan mijn helpen met de internet kaart aan krijgen ?

mvg Montana
 
Je moederbord drivers installeren, te downloaden bij je moederbord fabrikant. Eventueel op een andere pc downloaden op cd branden. Mogelijk kan het via USB stick als je USB poorten wel geïnstalleerd is.
 
ja usb is geïnstalleerd ik ga het meteen proberen, bedankt voor snelle reactie:thumb:
 
Haal alle drivers bij de fabrikant vandaan. Eerst je moederbord driver installeren (Chipset driver), daarna de rest. (Lan, audio enz.)
 
chipset staat er niet bij zit nu op de asus site en download momenteel voor dat mobo alleen LAN 100 mb en duurd helaas nog 3 uur maar van de rest staat er geen chipset en neem aan dat ik bios niet moet downloaden
 
Pas je handtekening dan aan!!!:confused::confused:
Of omschrijf het even duidelijk wat je zoekt.
Ik zag alleen je handtekekening

:)
 
Laatst bewerkt:
de hardeschijf in mijn eigen pc gedaan ? logish dat het dan niet op me eigen gaat toch
 
kun je eens even een link geven van de asus site van dat bordje....
ik heb zelf het idee dat het een oem bord is??
 
Onder utilities begin je met de laatste.
Intel(R) Grantsdale-G Chipset software Installation Utility V6.0.1.1002 WHQL

chipset appart staat er idd niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan