Windows opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hallo
ik wil graag Windows 7 home Premium 64bit opnieuw installeren op mijn moeders pc omdat ie heel sloom is en waarschijnlijk virussen heeft. het is een Compaq geen cd bijgekregen maar er staat wel een code op voor Windows 7. waar kan ik een betrouwbare Windows 7 home Premium 64bit downloaden en kan ik die code die op de kast staat gebruiken?

berend

Downloaden zal waarschijnlijk alleen alleen via een torrent lukken en dan moet je nog maar afwachten of je geen rommel krijgt.
Staat er geen recovery partitie op?

via torrent eentje gevonden die ook op mijn laptop staat van zelfde gebruiker en mijn laptop werkt nog gewoon goed dus dat moet lukken.
waar kun je recovery partitie vinden?
en ik wil eigenlijk alles weggooien ook al die hp programmas en virussen dus is opnieuw niet slimmer?
maar kan ik die licentie die op de kast staat gebruiken voor de windows torrent?

Hoe je de recovery partitie moet gebruiken zal wel in de handleiding staan.
En anders is dat op het internet wel te vinden als zoekt op dat merk en type laptop.

Wat de torrent betreft, als je exact dezelfde editie kunt downloaden dan zou het geen probleem moeten zijn om de licentie te gebruiken dir op de kast staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan