Windows opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Een bereidwillige buurman heeft enige tijd terug mijn laptop opnieuw geïnstalleerd. Het resultaat is slecht. In mijn map afbeeldingen komen dingen te staan die er niet thuis horen. (bridge-uitslagen). Ik heb de schijven Windows 8 pro (32 3n 64bit). Kan ik de gewoon de C schijf formatteren en dan de PC opnieuw installeren?

opstarten met de bootable windows dvd. De windows setup start vanzelf en de rest wijst vanzelf.

De schijf maakt een hoop kabaal maar er gebeurd niets.

Misschien schijf op een andere computer overzetten naar een bootable gemaakte usb stick?
Zorg wel dat je geen data op je c schijf hebt staan, die is anders weg.

Ik had al vaker ruzie met de dvd drive. Ik zal de schijf overzetten naar een stick, maar hoe maak ik deze bootable?

Microsoft levert zelf een tool om een image van de instaldvd naar usb(bootable) over te zetten. weet de link ff niet zo snel te vinden

De DVD-s (32 en 64) op de bootable sticks gezet. Dit werkte. Het opnieuw installeren ging alleen op 64bits.
Office er weer opgezet zodat ik weer bij mijn excel files kan. Ik ben nu druk om 147 updates te installeren en hoop dat ik morgen windows 10 kan downloaden.
Het is nu 02:00. Ik kap er mee. Dank voor alle hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan