Windows Opstart Error.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShuckGuy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2015
Ik probeerde mijn Windows op te starten, maar het scherm blijft eeuwig hangen op "Windows voorbereiden schakel de computer niet uit".
Het zou kunnen dat dit een virus is. Ik durf niet op te starten in Safe Mode omdat ik dan een heleboel bestanden kwijtraak (ik heb een heleboel betaalde programma's en belangrijke bestanden op mijn computer staan)... Ik heb hier 2 foto's (sorry voor slechte kwaliteit, ik kon geen screenshot doen omdat computer dus niet opstart).foto 2 (1).jpgfoto 1.jpg

HELP MIJ ALSJEBLIEFT! :(

*Het is al opgelost, blijkbaar was het op mijn computer SHIFT + F8...

Laatst bewerkt:
Uhm, door Safe Mode raak je geen bestanden kwijt zover ik weet, het is een modus waarbij de computer opstart zonder de programma's die normaal automatisch opstarten. Zodra je in Safe Mode komt zul je je computer moeten scannen met MalwareBytes: www.malwarebytes.org.

Laatst bewerkt:
O, ik dacht dat Safe Mode alle programma's verwijderd niet niet via Windows Store zijn geinstalleerd...
Maar ik heb Safe Mode nu trouwens ook al geprobeerd, werkt niet.
Aan MalwareBytes zal ik dus niet veel hebben, als ik het niet eens krijg opgestart :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij. :)
heb hier 2 foto's (sorry voor slechte kwaliteit, ik kon geen screenshot doen omdat computer dus niet opstart)
Je had ze wel rechtop kunnen zetten :P
En nee, in de veilige modus raak je geen bestanden kwijt.
Succes op ons forum en met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan