sgrav000
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Een kennis van mij merkt bij het opstarten van Windows 7 dat het standaard geluid bij het opstarten van Windows dat vooraf is ingesteld, niet goed meer functioneert. Het geeft slechts een krakend geluid. Bij onderzoek via Configuratiescherm/Geluiden constateer ik dat de andere geluidsbestanden gaaf zijn. Het geluidsbestand dat wordt afgespeeld bij het opstarten van Windows moet dus vervangen worden.
Ik heb 2 vragen:
1. Waar zijn de geluidsbestanden in Windows opgeslagen (ben het bij 98, ME en Vista tegengekomen maar nu kan ik de opslagruimte niet meer vinden;
2. Waar kan ik een gaaf opstartbestand vinden om het kapotte bestand te vervangen (het gaat om het zeer bekende uitgebreide, langste van die geluidsbestanden).
sgrav000
Ik heb 2 vragen:
1. Waar zijn de geluidsbestanden in Windows opgeslagen (ben het bij 98, ME en Vista tegengekomen maar nu kan ik de opslagruimte niet meer vinden;
2. Waar kan ik een gaaf opstartbestand vinden om het kapotte bestand te vervangen (het gaat om het zeer bekende uitgebreide, langste van die geluidsbestanden).
sgrav000
Laatst bewerkt: