windows opstartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hoe krijg je het opstartscherm met het windowslogo ook al weer weg tijdens het opstarten. Het scchelt namelijk nogal wat tijd met opstarten . Ergens heb ik gelezen hoe het moet maar helaas weet ik het niet meer.

Nou dan mag je mij vertellen waar. Ik heb nog nooit gehoord dat je dat in het bios uit kan zetten, wel in het register, maar waar ?

opstartscherm

in je bios kan je je opstartscherm niet uitschakelen je kan natuurlijk altijd je logo.sys en je logow.sys weghalen werkte bij mij ook:p (werkt niet bij alle computers heb ik gemerkt):confused:

Re: opstartscherm

Geplaatst door casemod
logo.sys en je logow.sys weghalen werkte bij mij ook:p
Dat werkt leuk, als je Win89(se) hebt, in WinXP zit het logo in de NTOSkrnl.exe.
Deze kun je niet zomaar verwijderen, qua bestand.;)

het is natuurlijk ook zo ik heb 2 besturingsystemen en bij de ene kan het niet echt nee sorry ik kan je niet echt verder helpen denk ik:thumb:

Het kan in deze computer(rechts) en dan eigenschappen en geavanceerd en opstartinstellingen daar kan je bij fastdetect "noguiboot" er achter invullen.
Daarna is het opstartlogo verdwenen. :thumb:

opgelost

hey thnx dat je nog even zegt waar het moet nu weet ik het ook weer laterz roy:thumb:

Re: opgelost

Geplaatst door casemod
hey thnx dat je nog even zegt waar het moet nu weet ik het ook weer laterz roy:thumb:

Ja nou ik was eigenlijk vergeten dat ik het hier nog moest melden dat ik er uit was. Maar gelukkig heb jij er ook wat aan.
Wat mij betreft kan het draadje nu dicht. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan