Windows Phone app mijn scherm projecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo,
mijn Windows Phone Lumia 520 is geupdated naar 8.1
Daarbij kun je de App Mijn scherm projecteren downloaden.
Dat heb ik gedaan, maar het werkt niet.
Hij vraagt om aansluiting via USB en die heb ik al op alle poorten geprobeerd.
Het zwarte scherm kan ik alleen wegkrijgen door op ESC te klikken.
Er staat ook: Voorbeeldconfiguratiebestand in de lijst, maar ik snap niet wat
ik daarmee moet doen.
Weet iemand wat er fout gaat?
Zie bijlagen.Scherm.jpgVoorbeeldconfiguratiebestand.jpgvoorbeeldconfiguratiebestand1.jpg

Ik kende de app niet maar heb het even getest. Het probleem is dat de drivers op de PC niet automatisch worden bijgewerkt voor Windows Phone 8.1

Sluit je telefoon aan en ga dan op je PC naar Apparaatbeheer. Kijk daar bij de USB devices. Daar staat dan 1 of meerdere keren je telefoon. Klik er met rechts op en kies voor Installatie ongedaan maken. Doe dat voor alle Windows Phone devices die daar staan. Herstart je PC en sluit je telefoon aan. De drivers worden nu automatisch geïnstalleerd.

Start de App Mijn scherm projecteren. Op de telefoon moet nu de vraag verschijnen of je het delen van het scherm wilt toestaan. Doe dat en je zult het beeld van je telefoon op het beeldscherm van je PC zien verschijnen. Met de F toets kun je wisselen tussen een volledig scherm of een kleiner venster. Klik op Help en dan Besturingselementen om de werking van andere toetsen te bekijken.

Daarnaast kun je nu in dat scherm je telefoon met de muis besturen in plaats van het aanraakscherm van de telefoon. Je kunt met de muis ook de veegbewegingen maken. Helaas werkt het toetsenbord van je PC niet om bijvoorbeeld berichten in te tikken.

ezjvc8.jpg

Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Ik vind het een leuke app en daar heb jij me dus op geattendeerd. Dus, jij ook bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan