Windows Product Key

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
De installatie van mijn W7 is uitgevoerd door een bedrijfje hier in de stad.Ik kreeg dus,zoals het hoort,bij mijn pc de installatie CD met daarop de keysticker.W7 is voorzien van afgesloten gebruikers software .Na invoering van de key behoor je deze te kunnen ontsluiten en gebruiken.Nu wordt mijn key steeds geweigerd.Als mijn leverancier nu zegt dat het de originele cd met originele key is,wat dan?

groet Sytske
 
De installatie van mijn W7 is uitgevoerd door een bedrijfje hier in de stad.Ik kreeg dus,zoals het hoort,bij mijn pc de installatie CD met daarop de keysticker.W7 is voorzien van afgesloten gebruikers software .Na invoering van de key behoor je deze te kunnen ontsluiten en gebruiken.Nu wordt mijn key steeds geweigerd.Als mijn leverancier nu zegt dat het de originele cd met originele key is,wat dan?

groet Sytske

Dan is er misschien een verkeerde installatie gedaan om met deze keycode de ding te unlocken. Ik zou teruggaan naar die bedrijf en het opnieuw laten installeren want ze hebben hun werkt niet goed gedaan.
 
Beiden bedankt.
Visha,hoe heilig je ook bent ik volg je advies niet op.De installatie staat er al een maand op ,dus heb ik zelf ook al documenten ,foto,s etc erop geplaatst.
R15.Dat dacht ik in eerste instantie ook.Maar tot nu geen succes.Weet jij een siteadres waar ze wel daar voor open staan?

groeten Sytske
 
Dank voor de genomen moeite.Als ik op deze site komt wordt de product key gevraagd en na intoetsen wordt deze geweigerd.Je kan ook zonder key openen,maar dan zit je gelijk aan €70 per antwoord.We hebben het hier wel over microsoft 8-((

groet Sytske
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je dan nog contact op kunt nemen met de fabrikant of met de verkoper van het besturingssysteem met code.
Anders kun je ook proberen om je exemplaar te gaan kraken, maar ik ga geen links geven.
Maar je hebt ook recht op een gewone legale versie, mits je daarvoor betaald hebt.
Of is het 2e hands of heb je het toch van iemand anders gekocht o.i.d.?
 
Windows Product Key >

Ik weet niet hoe dat bij u werkt,maar ik ga er van uit dat, als iemand mij een verhaal vertelt ,hij mij niet iets voor staat te liegen.Ik begrijp dat u twijfels heeft over mijn inleiding.Daar is geen reden toe.
Ik wacht nog even af of er iemand is die wel een oplossing heeft.

groet Sytske
 
Ik zou deze clue volgen als ik jou was......


22 maart 2010 19:30
visha:thumb:
 
Ja boekenwurm ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt.Neelie Smit pakte heus een echte mispresteerder aan.Deze company is zo groot en sterk dat ze met hun afnemers kunnen doen en laten wat ze willen.
Maar daar ben je als "Helpmij"niet klaar mee.Ik hoop en een beetje verwacht nog steeds dat iemand een oplossing weet.

Ik weet wat een clue is,maar kan hem in uw antwoord niet vinden quikfit

groet Sytske
 
Ik weet wat een clue is,maar kan hem in uw antwoord niet vinden quikfit

groet Sytske[/QUOTE]

Vandaag 02:17
quikfit Ik zou deze clue volgen als ik jou was......


22 maart 2010 19:30
visha
 
Wat is er zo moeilijk aan om gewoon naar het bedrijf terug te gaan waar de pc vandaag komt. Zij hebben Windows 7 geïnstalleerd, het werkt niet dus moet het opnieuw. Over de bestanden hoe jij je niet druk te maken. Als het een goed ICT bedrijf is weten ze namelijk dat alle bestanden en instellingen met Windows Easy Transfer alles in een klik kan worden overgezet.


greetzz,
Timo
 
Windows Product Key >

Ja dat lijkteen oplossing.Houdt u op de hoogte.
groet Sytske
 
Niet opgelost maar ik zal het er mee moeten doen.
groet Sytske
 
Als ik het goed begrijp kan je dus niet je Windows activeren d.m.v. je Key?:confused:En het bedrijf waar je het gekocht hebt kan het ook niet oplossen?:shocked:

Ik wacht ff op je antwoord voor verder commentaar.:thumb:
 
Nee windows 7 staat er op,maar achter de product key staan een paar programma,s (b.v. office) die je alleen kunt gebruiken na de key gebruikt te hebben.
Het bedrijfje dat de installatie heeft uitgevoerd beweert dat de op de cd geplakte key behoort te werken.Inderdaad garantie tot de voordeur.Bij microsoft aankloppen kan je ook vergeten.
Als u een oplossing weet ,houd ik mij aanbevolen.

groet Sytske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan