Windows reboot spontaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

canterwood

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Beste dames en heren,

Sindskort reboot Windows spontaan als ik:

Iets download met FireFox 2.0 of Internet Explorer 5.5 (heb geen andere browsers)
Hijack This opstart
Via Google zoek naar Hijack This

Verder is het register niet toegankelijk omdat de beste grappenmakers dit waarschijnlijk ergens in de spyware uit hebben gezet. Ik heb zeker gemaakt dat op mijn Administrator-account de mogelijkheid tot het opstarten van regedit.exe niet gelimiteerd is.

Wat is er aan de hand? Welk stuk illegaal software is hier aan de gang en irriteert mij mateloos? Hoe kan ik dit oplossen? Help!

Laatst bewerkt:
Update

Beste dames en heren,

Ik heb door een beetje mazzel (via de functie 'sessie herstellen' van FireFox) Hitman Pro 2 op m'n computer weten te krijgen. Die installeert nu en zet ik zo aan het scannen, en ik kijk of dat wat oplevert. In de tussentijd graag uw reacties natuurlijk. :D

Bedankt!

Beste dames en heren,

Ik heb door een beetje mazzel (via de functie 'sessie herstellen' van FireFox) Hitman Pro 2 op m'n computer weten te krijgen. Die installeert nu en zet ik zo aan het scannen, en ik kijk of dat wat oplevert. In de tussentijd graag uw reacties natuurlijk. :D

Bedankt!

hopelijk is je pc dan niet helemaal om zeep ... :rolleyes:

hitmanpro is niet veel waard en als je niet oppast verwijdert ie allerlei dat nodig is ...
zoek maar eens naar het hitmanprotopic.

Ik heb niet veel keus. Ik kan moeilijk alle onafhankelijke programma's downloaden, want dan reboot mijn pc steeds. Via Hitman herkent de spyware die hiervoor verantwoordelijk is de downloads niet, en kan hij dus lekker ongestoord downloaden en installeren. Het is tot nu toe mijn enige optie.

Ik heb niet veel keus. Ik kan moeilijk alle onafhankelijke programma's downloaden, want dan reboot mijn pc steeds. Via Hitman herkent de spyware die hiervoor verantwoordelijk is de downloads niet, en kan hij dus lekker ongestoord downloaden en installeren. Het is tot nu toe mijn enige optie.

good luck ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan