windows registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggie

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Hallo helpers,

Telkens loopt windows98 vast en dient hij opnieuw op te starten met de mededeling dat windows een registratie fout heeft en zijn systeemregister opnieuw gaat terugzetten. Daarna doet hij het wel weer maar alle programma's en instellingen zijn gewijzigd. Dit gebeurt zo'n 10 keer per dag, leuk hoor!!

Ik zou graag willen weten hoe ik hier af kan komen en hoe ben ik eraan gekomen?? Ik draai al jaren goed, wat heeft dit veroorzaakt? Ik heb geen virus.

groetjes en alvast bedankt,
maggie

Ik zal je Windows Upgraden. Misschien Windows 98 SE?

het lijkt er op dat het geheugen niet helemaal optimaal meer is.
probeer dat eens na (te) laten kijken.

Geplaatst door maggie
Hallo helpers,

Telkens loopt windows98 vast en dient hij opnieuw op te starten met de mededeling dat windows een registratie fout heeft en zijn systeemregister opnieuw gaat terugzetten. Daarna doet hij het wel weer maar alle programma's en instellingen zijn gewijzigd. Dit gebeurt zo'n 10 keer per dag, leuk hoor!!

Ik zou graag willen weten hoe ik hier af kan komen en hoe ben ik eraan gekomen?? Ik draai al jaren goed, wat heeft dit veroorzaakt? Ik heb geen virus.

groetjes en alvast bedankt,
maggie

Graag, als je denkt dat het helpt

Geplaatst door tazman
het lijkt er op dat het geheugen niet helemaal optimaal meer is.
probeer dat eens na (te) laten kijken.

Ik heb geheugen zat. Er staat zowat niks meer op .

Geplaatst door maggie

Ik heb geheugen zat. Er staat zowat niks meer op .

ik zeg ook niet dat je niet genoeg geheugen hebt.
geheugen kan ook kapot gaan na aantal jaren.

heb zelf ooit eens zo'n geintje gehad en na weken zoeken bleek 1 van de geheugen modules niet inorde te zijn vandaar mijn tip.

Hoe aannemelijk is dat het inderdaad aan het geheugen ligt, lees je hier.

Je kan het geheugen testen met dit tooltje. Of je kan er een reepje uithalen (als je beschikt over meerdere geheugenmodules) en kijken wat het resultaat is (steeds omwisselen dus, totdat je de schuldige te pakken hebt.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door tazman

ik zeg ook niet dat je niet genoeg geheugen hebt.
geheugen kan ook kapot gaan na aantal jaren.

heb zelf ooit eens zo'n geintje gehad en na weken zoeken bleek 1 van de geheugen modules niet inorde te zijn vandaar mijn tip.

oh, dat wist ik niet, zal eens laten kijken, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan